اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی کرمان:

‌هیئت تیراندازی کرمان سالانه 30 میلیون تومان درآمد دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیر‌اندازی استان کرمان گفت: تیراندازی کرمان با وجود موفقیت‌های بسیار مظلوم و محروم واقع شده است، درآمد سالانه ‌هیئت کمتر از 30 میلیون تومان است‌.

‌هیئت تیراندازی کرمان سالانه 30 میلیون تومان درآمد دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن اسماعیلیان بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح سایت تیر‌اندازی به اهداف پروازی کرمان اظهار داشت: با بهره‌برداری از این سایت نیاز منطقه شرق و جنوب شرق کشور در زمینه این رشته رفع می‌شود.

وی با قدردانی از خدمات سرمایه‌گذار بخش خصوصی بیان داشت: وی بدون هیچ چشم‌داشتی و تنها به منظور رونق و توسعه ورزش این مجموعه را راه‌اندازی کرده است، استان کرمان با توجه به برخورداری از این ظرفیت و با توجه به توانایی‌های بالایی که در تیر‌اندازی دارد از این پس می‌تواند شاهد رشد و پیشرفت ورزشکاران خود در این رشته باشد.

اسماعیلیان با اشاره به اینکه کرمان حدود دو دهه قطب تیراندازی کشور بوده است،‌ ابراز داشت: برگزاری نخستین چشنواره شکارچیان کشور در بین شهرستان‌های کرمان، عضویت دو ملی پوش مرد و زن در تیم ملی و همچنین حضور چهار تیم لیگ یکی و برتر کشوری از جمله افتخارات رشته تیر‌اندازی در استان کرمان است.

وی با اشاره به حضور ندا نوذری تنها داور زن ایرانی حاضر در مسابقات بین‌المللی گفت: کرمان در بخش‌های مختلف این رشته استعداد زیادی دارد، اما باید مسیر و شرایط مطلوبی برای بهره‌برداری از این ظرفیت نیز فراهم شود تا موفقیت نیز به دست آید.

اسماعیلیان با بیان اینکه راه‌اندازی این سایت در واقع نیاز تمام استان و شهرستان‌های اطراف بود‌، گفت: تیراندازی کرمان با وجود موفقیت‌های بسیار مظلوم و محروم واقع شده است در استانی که میلیارد‌ها ریال صرف برخی رشته‌های ورزشی می‌شود به رشته‌ای که موفقیت‌های بسیاری را به دنبال داشته توجه آن چنانی نشده است.

وی میزان درآمد سالانه ‌هیئت تیراندازی استان کرمان را کمتر از 30 میلیون تومان عنوان کرد و اظهار داشت: از مسئولان تقاضا دارم، توجه بیشتری به این رشته داشته باشند، زیرا استعداد‌ها و ظرفیت‌های بالای در تیراندازی استان وجود دارد.

رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان عنوان کرد: ساختار این ورزش در کرمان در شرایط مطلوبی است و ما دغدغه خاطر در این زمینه نداریم، اما با توجه به امضای تفاهمنامه همکاری بیشتر فدراسیون با مجموعه استان در زمینه حمایت از این رشته است، قطعا باید برخی دغدغه‌های ورزشکاران ما در این رشته مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول