اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تیر‌اندازی با کمان:

در توزیع تجهیزات تیراندازی عدالت شرط اول و آخر ماست

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون تیر‌اندازی با کمان گفت: در توزیع اعتبارات، تجهیزات و امکانات رشته تیر‌اندازی شرط اول و آخر ما رعایت عدالت است.

در توزیع تجهیزات تیراندازی عدالت شرط اول و آخر ماست

محمدعلی شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل از توزیع منابع مالی، تجهیزات و امکانات و هیئت‌های تیر و کمان خبر داد و اظهار داشت: راهبرد اول وآخر ما در توزیع تجهیزات و امکانات خریداری شده در رشته تیر و کمان رعایت اصل عدالت است تا بین شهرستان‌ها و استان‌ها به نسبت ظرفیت و توانمندی این کار اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد:‌ در این توزیع دنبال آن نیستیم که حتی ریالی از استان‌ها دریافت کنیم یا به حساب فدراسیون از طریق استان‌ها پولی واریز شود.

رئیس فدراسیون تیر‌اندازی با کمان یادآور شد: ما در یک شفافیت عملکرد و توزیع اعتبارات سعی داریم از هیئت‌های استانی در حد توان حمایت کنیم و برخی تجربیات تلخ گذشته را در این دوره تکرار نخواهیم کرد.

شجاعی به خبرنگار فارس بیان داشت: برای توانمند کردن استان‌ها در حوزه آموزش اعزام مربیان و مدرسان را شاهد خواهیم بود و تلاش خواهیم کرد افراد توانمند از استان‌ها در این دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

این مسئول در ادامه سخنان خود تصریح کرد:‌ با توجه به علاقمندی جوانان این مرز و بوم به رشته تیر‌اندازی فرایندی تعریف نشده است که با طی کردن دوره‌ها و حضور در کلاْس‌های آموزشی بتوانند در مسابقات کشوری و برون مرزی حضور داشته باشند که ما در همین راستا بحث استعدادیابی و شناسایی ورزشکاران توانمند را در اولویت قرار دادیم.

رئیس فدراسیون تیر‌اندازی با کمان ابراز داشت:‌ هر جوان ایرانی صاحب استعداد است و شایسته آنکه این استعداد شناسایی شود تا در رشته‌های مختلف جوانان برومند ما بتوانند مسیر حضور در تیم‌های ملی را هموار ببینند.

شجاعی با یادآوری اینکه پایگاه‌های استعدادیابی در مدارس راه‌اندازی شده و با تفاهم‌نامه‌ امضا شده بین این فدراسیون و وزات علوم توسعه ورزش تیر‌اندازی در دانشگاه‌ها نیز در اولویت قرار گرفته است، ادامه داد:‌ با رئیس بسیج ورزش کشور رایزنی‌های لازم انجام شده تا بتوانیم برای جوانان علاقمند دوره‌های آموزشی برقرار کنیم.

وی گفت: ‌بر اساس این تفاهمنامه بخشی از برنامه‌های هیئت‌های استانی در تقویم سالانه به حوزه آموزش اختصاص می‌یابد و ما از طریق شبکه‌های مختلف صدا و سیما نیز سعی داریم با جلب حمایت بخش خصوصی توسعه ورزش تیر‌اندازی را به صورت جدی شاهد باشیم.

رئیس فدراسیون تیر‌اندازی با کمان حوزه فرهنگی اعتقادی را در کنار فعالیت‌های ورزشی خاطرنشان کرد و افزود: ما در این زمینه با توجه به اهمیت و سفارش دین اسلام به توسعه رشته تیر‌اندازی علاوه بر تامین زیر‌ساخت‌ها در توسعه این ورزش با حفظ مبانی اعتقادی و اصولی سعی در ترویج و همگانی کردن آموزش این رشته ورزشی را داریم.

شجاعی در ادامه به خبرنگار فارس یادآور شد: حضور بانوان در مسابقات جهانی نیز در این رشته با حجاب کامل انجام می‌شود و در کنار آن سعی داریم در تمامی رده‌ها و سطح مسابقات با حفظ اصول اعتقادی کارها را به پیش ببریم.

این مسئول از برگزاری دوره‌های آموزشی برای هزار مربی درجه سه رشته‌های مختلف تیر‌اندازی خبر داد و تصریح کرد: ما با برگزاری کلاس‌های مختلف برای مربیان، داوران، سعی داریم از ظرفیت مربی ایرانی در رده‌های مختلف تیم ملی اعم از بزرگسالان، امید، نوجوانان و جوانان استفاده کنیم تا تیم‌ها با قدرت بیشتر عازم مسابقات متعدد شوند.

رئیس فدراسیون تیر‌اندازی با کمان از تعدیل نیروی فدراسیون خبر داد و عنوان کرد: 103 نفر نیروی حقوق بگیردر این فدراسیون چند ماهی حقوق نگرفته بودند که ما با تعدیل نیرو 26 نفر از آنها را با شرایط استخدامی مناسب به کارگیری کرده و بقیه نیروها را تعیین تکلیف کردیم.

شجاعی در پایان سخنان خود همچنین از برقراری تفاهم نامه‌ای با بنیاد جانبازان خبر داد و به خبرنگار فارس اظهار داشت: بنیاد جانبازان در برگزاری مسابقات مختلف دست ما را خواهد گرفت و ما به یقین سعی خواهیم کرد مسابقات منظم را در سطح ملی و استان‌ها با انگیزه بیشتر برگزار کنیم تا در این رشته بار دیگر به دنبال برگزاری لیگ منظم، استعدادهایی ناب شناسایی شود.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول