اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی با کمان ارومیه خبر داد

هیئت تیراندازی با کمان ارومیه جهانی شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی با کمان ارومیه گفت: با راهیابی یکی از ورزشکاران رشته تیراندازی با کمان ارومیه به مسابقات جهانی این هیئت ورزشی جهانی شد.

هیئت تیراندازی با کمان ارومیه جهانی شد

علی دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تیم تیراندازی با کمان کشور در قالب دو تیم ریکرو و کامپوند در دو بخش بانوان و آقایان به کشور ترکیه محل برگزاری دومین مرحله جام‌جهانی تیراندازی با کمان اعزام شده‌اند.

وی افزود:‌ بهرام تیمورزاده کماندار شایسته استان در اسفندماه سال گذشته مقام دوم کشوری را در رشته ریکرو انفرادی کسب کرد و در فروردین‌ماه امسال نیز مقام سوم کشوری را در مسافت 70 متر کسب کرده است.

دهقان ادامه داد: این ورزشکار پس از رکوردگیری مجدد به عضویت تیم ملی درآمد و اواسط اردیبهشت‌ماه به همراه تیم ملی کشور به مسابقات جهانی تیراندازی با کمان که به میزبانی کشور ترکیه برگزار می‌شود، اعزام شد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان ارومیه خاطرنشان کرد: ‌در سطح کشور ساره اسدی، زهرا دهقان، مریم محمودی سرشت، آمنه مرزوقی، سیده‌ویدا حلیمیان، مهتاب پارسامهر، معصومه عالی‌پور و مریم رنجبر در بخش بانوان و‌ حامد فوری، کیوان ریاضی مهر، میلاد وزیری‌، بهرام تیمورزاده، بهزاد پاکزاد، امیر کاظم‌پور‌، مجید قیدی و رضا زمانی‌نژاد در بخش آقایان به این مسابقات اعزام شدند.

دهقان ادامه داد: مربیان این دوره از مسابقات من سک پارک، لی یومی، مجید احمدی، محمد علی کریمی و زهرا شمس هستند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول