اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری کلاس‌های درجه 3 مربیگری تیراندازی با کمان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی گفت: کلاس‌های درجه سه مربیگری تیراندازی با کمان در استان برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌های درجه 3 مربیگری تیراندازی با کمان

رحیم آهوپای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به اهمیت مقوله آموزش، برگزاری کلاس‌های درجه سه مربیگری و ارتقای آن به درجه دو در دستور کار هیئت تیراندازی با کمان استان قرار دارد از این رو امسال به منظور فعال‌سازی شهرستان‌ها کلاس مربیگری برگزار شده و ارومیه میزبان برپایی کلاس‌های داوری و مربیگری درجه دو است.

وی افزود: هیئت تیراندازی با کمان استان در مدت زمان کوتاهی تشکیل شده است و در این مدت رتبه‌های مختلفی کسب کرده و از رده‌های پایین جدول رده‌بندی به رتبه‌های برتر کشوری صعود کرده است.

آهوپای به برنامه‌های هیئت در سال جاری اشاره کرد و گفت: برگزاری هفت مرحله مسابقات استانی، مسابقات بین‌المللی با شرکت تیم‌های منتخب گرجستان، ارمنستان، آذربایجان و کشورهای همجوار در رأس برنامه هیئت تیراندازی استان قرار دارد.

این مسئول با اشاره به عملکر این هیئت در سال گذشته بیان کرد: با اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی کشور و مسابقات بین‌المللی بانوان کماندار استان از جمله ندا آهوپای، افسانه خیری و زهرا خلیلی در مسابقات قهرمانی کشور در رشته کامپوند موفق به کسب مقام سوم تیمی شدند.

وی اضافه کرد: بهرام تیمورزاده عضو تیم ملی تیراندازی با کمان با نظر فدراسیون اواسط ماه جاری در رشته ریکرو انفرادی به همراه تیم ملی برای برگزاری مسابقات جهانی تیراندازی با کمان راهی شهر آنتالیای ترکیه شد.

آهوپای تصریح کرد: در سال 90 تیم آذربایجان‌غربی به نمایندگی از کشور به مسابقات تیراندازی با کمان در گرجستان اعزام شد؛ این رقابت‌ها با حضور 4 تیم از کشورهای قزاقستان، گرجستان، آذربایجان، ارمنستان و تیم منتخب استان برگزار شده بود.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان خاطرنشان کرد: تیم استان آذربایجان‌غربی با کسب سه مدال طلا، نقره و برنز توسط زهرا خلیلی، ندا آهوپای و پریسا خلیلی به ایران بازگشتند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول