اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تیر‌اندازی با کمان:

مدارس تخصصی تیر‌اندازی راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون تیر‌اندازی با کمان گفت: آیین‌نامه راه‌اندازی مدارس تخصصی تیر‌اندازی تدوین و به استان‌ها ابلاغ شده و به زودی شاهد راه‌اندازی این مجموعه‌ها خواهیم بود.

مدارس تخصصی تیر‌اندازی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدعلی شجاعی پیش از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت تیر‌اندازی با کمان استان اردبیل در سالن رضا‌زاده اظهار داشت: هدف ما از راه‌اندازی این مدارس احیای برنامه آموزشی و تربیت دانش‌آموزان علاقمند به این رشته است که بر اساس آیین‌نامه اجرایی این مدارس پیشنهاد شده است تسهیلاتی در اختیار متقاضیان و علاقمندان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تحقق اهداف و رسیدن به جایگاه مطلوب در این رشته ورزشی نیاز به همکاری و همراهی هیئت‌های استانی است، گفت: مبنای حرکت و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها باید به گونه‌ای باشد تا قهرمانی در زیر مجموعه‌های رشته تیر‌اندازی با کمان و تقویت مهارت داوران و مربیان را به همراه توسعه هیئت‌های ورزشی شاهد باشیم.

رئیس فدراسیون تیر‌اندازی با کمان مبنای این حرکت و رسیدن به سرمنزل مقصود را ایجاد ظرفیت جدید توصیف کرد و افزود: ما آمادگی داریم از نقطه نظرات کارشناسان و فعالان رشته تیر‌اندازی با کمان به استان‌ها استفاده کنیم و آنها را چراغ راه حرکت و مسیر رو به پیشرفت خود قرار دهیم.

شجاعی یادآور شد: ما در فدراسیون بر این عقیده هستیم که برای برداشتن گام‌های بلند باید از حداکثر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها استفاده شود و مشاوره‌ها نیز در این زمینه انجام شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود بیان داشت:‌ در این ارتباط کار خود را با استان‌ها آغاز کرده‌ایم و یقین داریم بیش از گذشته با مشارکت استان‌ها کار را به پیش برده و از داشته‌ها و سرمایه‌های نیروی انسانی استان‌ها حداکثر بهره را بگیریم.

رئیس فدراسیون تیر‌اندازی با کمان ادامه داد: در توزیع اعتبارات و تجهیزات اساس و الگوی کار ما عدالت و بهره‌مندی تمام هیئت‌های استان‌ها خواهد بود و از نظرات کارشناسی کمیته‌های مختلف این فدراسیون استفاده می‌کنیم چرا که اعتقاد داریم برای جهانی شدن درخشش و افتخار آفرینی در این رشته باید دست به دست هم داد.

شجاعی تصریح کرد:‌ در کمیته‌های فدراسیون و حتی هیئت رئیسه فدراسیون تیر‌اندازی با کمان به صورت کلی و در سطوح مختلف نیروهای استانی را بازوان مشورتی خود می‌دانیم و یقین داریم در یک هم افزایی و همدلی بین فدراسیون و هیئت‌های استانی می‌توان مسیر حرکت را سرعت و ضریب موفقیت را بهتر و منسجم‌تر پیگیری کرد.

وی با اشاره به نیروهای مستعد استان‌ها در این رشته ورزشی و ضرورت حمایت از آنها از طرق مختلف، گفت: در مسابقات انتخابی و اردوهای تیم ملی از ورزشکاران توانمند استان‌ها دعوت کردیم به طوری که تیم ما آماده اعزام به مسابقات جهانی آنتالیای ترکیه است که علاوه بر بهره‌گیری از توان ورزشکاران استان‌ها در قالب کادر فنی و سطح مربیگری از تجربیات هیئت‌های استانی استفاده می‌کنیم.

رئیس فدراسیون تیر‌اندازی با کمان خاطرنشان کرد: ما به دنبال ایجاد انگیزه و فعال کردن هیئت‌های استانی با برگزاری مسابقات و رقابت‌های ملی و منطقه‌ای هستیم و معتقدیم در اعزام کاروان‌ها باید از ورزشکاران قدرتمند استان‌ها استفاده کرد.

شجاعی در پایان سخنان خود اظهار داشت: به عنوان نمونه در مسابقات آنتالیا از رئیس هیئت آذربایجان شرقی و نائب رئیس استان یزد به عنوان سرپرست و هدایتگر کاروان اعزامی استفاده می‌کنیم و به صورت عادلانه از ظرفیت استان‌ها در اعزام تیم‌های ملی بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول