اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیر‌اندازی با کمان اردبیل:

اردبیل 16 مربی دوره دیده و مجرب تیر‌اندازی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیر‌اندازی با کمان استان اردبیل گفت:‌ استان اردبیل هم اکنون 16 مربی دوره دیده و مجرب در رشته تیر‌اندازی با کمان دارد که به صورت رسمی صاحب کارت مربیگری فدراسیون هستند.

اردبیل 16 مربی دوره دیده و مجرب تیر‌اندازی دارد

سلمان منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مربیگری تیراندازی به صورت متمرکز در استان اظهار داشت: ‌28 نفر از شهرستان‌های مختلف در این دوره شرکت کردند که با برگزاری آزمون 16 نفر از آنها موفق به دریافت کارت مربیگری شدند.

وی تصریح کرد: بعد از سال‌ها رایزنی 2 میلیون تومان اعتبار ورزش و جوانان و 2 میلیون تومان هیئت به حساب فدراسیون واریز کرد تا 20 کمان تحویل شود که این نهایت بی‌انصافی است که از یک هیئت بدون کوچک‌ترین در‌آمد پولی گرفته شود تا تجهیزات رشته ورزشی در اختیار آنها قرار گیرد.

رئیس هیئت تیر‌اندازی با کمان استان اردبیل به شفافیت حساب و کتاب مالی چهار سال گذشته اشاره کرد و گفت: در چهار سال فعالیت 25 مورد بازرسی محسوس و نامحسوس از هیئت‌های شهرستانی انجام شد و ما شاهد برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف در سطح استانی و ملی بودیم.

منصوری با اشاره به حضور در 34 روز مسابقه استانی و برپایی این مسابقات به مناسبت‌های مختلف و همچنین جدی گرفتن بحث استعدادیابی یادآور شد: ما در این زمینه از توان نیروی مقاومت بسیج و هماهنگی سایر دستگاه‌ها استفاده کردیم.

این مسئول با بیان اینکه کلاس داوری درجه 3 و 4 برگزارشده و موفق به اخذ سهمیه مناسب استانی در این زمینه شدیم، افزود: ما در چهار سال گذشته موفقیت‌های مختلفی نظیر نایب قهرمانی کمان روی اسب کشوری، دو سال پی در پی قهرمانی و نایب قهرمانی رشته کمانگیری و برخی دیگر از توفیقات شایانی را در این رشته به دست آوردیم و دو نفر از قهرمانان ما نیز در اردوهای تیم ملی حضور یافته و عضویت پیدا کردند.

رئیس هیئت تیر‌اندازی با کمان استان اردبیل از کسب موفقیت‌های متعدد در رشته کامپوند به صورت انفرادی و تیمی خبر داد و خاطرنشان کرد:‌ متاسفانه آی‌دی کارت برخی از ورزشکاران ما صادر نشده که ما این موضوع را از  طریق فدراسیون به جد پیگیر هستیم تا این کار با سرعت بیشتر انجام شود.

منصوری همچنین از توجه ویژه به حوزه استعدادیابی، راه‌اندازی پایگاه‌های استعدادیابی در مدارس و دانشگاه‌ها، همکاری خوب بسیج در برگزاری برنامه‌های متنوع و گستردگی فعالیت‌های فرهنگی ـ آموزشی خبر داد.

وی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت: از مدیر‌عامل سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری اردبیل در اختصاص سالن مناسب و فضای مطلوب در شورابیل قدردانی می‌کنیم که در چهار سال اخیر دست ما را در برگزاری دوره‌های آموزشی و تمرینات مختلف تیمی گرفته‌اند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول