اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد:

400 هزار مسافر از طرح نوروزی هلال‌احمر استفاده کردند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در همایش تجلیل از خادمین نوروزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 400 هزار مسافر از طرح نوروزی هلال‌احمر استفاده کردند.

400 هزار مسافر از طرح نوروزی هلال‌احمر استفاده کردند

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز در همایشی باشکوه از خادمین نوروزی استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی جمعیت هلال‌احمر استان تجلیل به عمل آمد.

بر پایه این گزارش، در این همایش که خادمین نوروزی از سراسر استان حضور داشتند، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: برنامه امروز برای تقدیر و تشکر از همه کسانی است که در این استان با مشارکت و همکاری و همیاری خود برگ زرینی در کارنامه هلال‌احمر ایجاد کردند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در جریان طرح نوروزی حدود 300 نفر به مدت 20 روز به صورت شبانه‌روزی در این استان به مهمانان نوروزی خدمت کردند.

این مسئول تصریح کرد: در استان ما 17 پست هلال‌احمر در ورودی و خروجی شهرستان‌های هفت‌گانه استان کار خدمات‌رسانی به مهمانان را با تلاش بی‌وقفه و همت مضاعف انجام دادند.

وی افزود: کار ابتکاری دیگر که در کشور به عنوان یک ایده نو تلقی شد، استفاده از حضور روحانیون در کنار پایگاه‌های نوروزی برای توجیه مسافران و گردشگران در امور مختلف بود.

مختار امیریان در ادامه گفت: 400 هزار مسافر این استان از طرح نوروزی ما استفاده کردند و بیش از 250 هزار بروشور و نقشه راهنما در رابطه با اماکن مذهبی و گردشگری در سطح این استان توزیع شد.

این مسئول از همه تلاش‌های رؤسا و مسئولان جوانان شهرستان‌های استان تقدیر کرد و گفت: هلال‌احمر یکی از نهادهای خدمات‌رسان به مردم بوده که سعی دارد قبل از هر چیز رضایت‌مندی آن‌ها را فراهم سازد.

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول