اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی خبر داد

ثبت‌نام 500 هزار داوطلب در سامانه هلال‌احمر آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: 500 هزار داوطلب در سامانه جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 500 هزار داوطلب در سامانه هلال‌احمر آذربایجان‌غربی

یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تعداد نیروهای قراردادی و پیمانی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی 240 نفر است.

وی با اشاره به وجود تعداد زیادی داوطلب در این جمعیت، تصریح کرد: با وجود کم‌بودن تعداد نیروی قراردادی و پیمانی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی، این جمعیت به نیروهای عظیم داوطلب که در سامانه ثبت‌نام کرده‌ا‌ند، امیدوار است.

این مسئول با بیان اینکه 500 هزار نفر به عنوان داوطلب در سامانه جمعیت ثبت‌نام کرده‌اند، افزود:‌ علاوه بر داوطلبان ثبت‌نام کننده سامانه، 3 تا 4 برابر نیروی داوطلب نیز با این جمعیت همکاری می‌کنند که میزان فعالیت آن‌ها کمتر از 6 ماه است و هنوز در سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند.

وی با اشاره به عملکرد فعلی جمعیت هلال‌احمر استان نسبت به سال‌های گذشته در زمینه پرورش نیروهای آموزش‌دیده در رشته‌های تخصصی، گفت: با افتتاح دانشگاه‌ علمی کاربردی و توجه ویژه به امر آموزش تعداد نیروهای متخصص در طول سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان‌غربی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده برای به‌روزرسانی امکانات و سیستم‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر، اظهار داشت: سیستم‌های امداد و نجات و امکانات جمعیت هلال‌احمر در سال‌های اخیر نسبت به سال‌های گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول