اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی نیشابور:

127 پایگاه پزشک خانواده شهری در نیشابور وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: در سطح نیشابور 127 پایگاه وجود دارد که در این راستا مطب پزشکان نیز می‌تواند جزء این پایگاه‌ها باشد.

127 پایگاه پزشک خانواده شهری در نیشابور وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمدجعفر صادقی ظهر امروز در همایش «پزشک سلامت» در جمع مسئولان و پزشکان در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور، اظهار داشت: از این تعداد  27 مرکز که چهار پایگاه را زیر نظر دارد و هفت پایگاه به ‌صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات‌ مشغول می‌شود.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های برخی پزشکان گرفتن پول از مریض است که با اجرای این طرح این مشکل رفع می‌شود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی نیشابور با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که ما بنا داریم فردی که بیمار است غم دیگری جز بیماری نداشته باشد، خاطرنشان کرد: از اتفاقات خوبی که در این طرح می‌افتد این است که از بیمار پولی گرفته نمی‌شود و پرونده الکترونیکی برای هر فرد ایجاد می‌شود.

وی درباره اقداماتی که برای اجرای این طرح به اجرا درآمده است، بیان داشت: تشکیل ستاد اجرایی، معرفی اعضای کمیته اجرایی، اطلاع‌رسانی به مردم از طریق رسانه‌های گروهی و صحبت در خطبه‌های نماز جمعه، توجیه رابطان ادارات و رابطان بهداشتی از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول