اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه ناحیه آمل خبر داد

اجتماع 5 هزار نفری سوگواران امام راحل در آمل

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه ناحیه آمل گفت: مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امشب با حضور 5‌هزار نفر از سوگواران امام راحل در مصلای جمعه این شهر برگزار می‌شود.

اجتماع 5 هزار نفری سوگواران امام راحل در آمل

محمد کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه سپاه ناحیه آمل در بیست و سومین سالگرد ارتحال امام عظیم الشان برنامه‌هایی را در سطح شهرستان و پایگاه‌های مقاومت تدارک دیده، گفت: تا به امروز قریب به اتفاق پایگاه‌های مقاومت در قالب برنامه‌های بزرگداشت در مساجد و تکایا برنامه‌هایی را در سطح شهرستان و محلات انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه برنامه متمرکز گرامیداشت یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شب یکشنبه در مصلای آمل صورت می‌گیرد، اظهار داشت: پس از این مراسم کاروان 2 هزار و 600 نفری از آمل به قم اعزام می‌شوند.

کرمی با اعلام اینکه کاروان پیاده آمل نیز هفتم خرداد ماه از این شهرستان به قصد زیارت امام راحل حرکت کرده‌اند، ادامه داد: این گروه نیز به صف عاشقان بنیانگذار انقلاب اسلامی در مرقد ایشان می‌پیوندند.

وی با بیان اینکه کاروان 2 هزار و 600 نفری آمل در قالب 55 دستگاه مینی‌بوس، 22 اتوبوس و سایر وسایل نقلیه اعزام می‌شوند، تصریح کرد: برنامه‌های پذیرایی و فرهنگی نیز برای این کاروان در نظر گرفته شده به طوری که پنج دستگاه خودروی وانت به عنوان اکیپ جلودار برای انجام امور تبلیغی به مرقد مطهر اعزام می‌شوند.

جانشین سپاه ناحیه آمل متذکر شد: روز شنبه نیز اکیپ پشتیبانی برای روز چهاردهم با پذیرایی صبحانه و نهار با چهار دستگاه خودرو و 12 نفر از همکاران و بسیجیان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به شور اشتیاق آملی‌ها برای حضور در کاروان اعزامی گفت: تلاش شده که در این اعزام کسانی ثبت‌نام کنند که برای نخستین بار حضور داشته باشند.

کرمی در پایان اذعان داشت: حدود 70 درصد نیروهای اعزامی از جوانان و نوجوانان و 30 درصد را نیز خواهران تشکیل میِ‌دهند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول