اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بناب:

وعده‌های امام راحل یکی پس از دیگری تحقق می‌یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بناب گفت: بیدارگری امام باعث شد که امروز ملت‌ها یکی پس از دیگری از خواب غفلت بیدار شده و شاهد تحقق پی‌درپی وعده‌های امام راحل باشیم.

وعده‌های امام راحل یکی پس از دیگری تحقق می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی صبح امروز و در آستانه سالگرد ارتحال امام‌(ره) در جمع مسئولان این شهرستان با تسلیت فرا رسیدن ایام سالگرد ارتحال امام راحل، از 14 خرداد سال 68 به‌عنوان یک خلاء بزرگ در کشور نام برد و افزود: روز ارتحال حضرت امام با خلاء عظیم و خطر بزرگی روبه‌رو بودیم.

وی تصریح کرد: در حالیکه زمان ارتحال امام (ره) کشور در بحران بود و به‌واسطه جنگ، تحریم و محاصره و همچنین حضور بی‌امان شیاطین در منطقه، فاجعه عظیمی کشور را تهدید می‌کرد ولی خداوند همانطور که در قرآن هم وعده داده، این نقیصه را در کشور جبران کرد.

امام جمعه بناب اظهار کرد: بیدارگری امام(ره) باعث شد که امروز ملت‌ها یکی پس از دیگری از خواب غفلت بیدار شوند و این بیداری تا قلب اروپا نیز سرایت کرده است و وعده‌های امام راحل یکی پس از دیگری تحقق می‌یابد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب از «ولایت» به‌عنوان یک نعمت بزرگ الهی یاد کرد که خداوند به مردم ایران داده است و افزود: ولایت توانسته همه را زیر یک چتر نگه دارد و در سایه ولایت است که نعمت‌ها را سرازیر می‌کند و ولایت است که تفرقه‌ها را از بین می‌برد و دستور صریح امام زمان(عج) است که از دامن ولی‌فقیه دست برندارید.

باقری‌بنابی با اشاره به توصیه و تأکید امام راحل مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد، گفت: ملت‌ها انقلاب می‌کنند، سعی و فداکاری می‌کنند، جان می‌دهند، اما سردرگم هستند چون آنها متأسفانه از ولایت دست بریده‌ و رهبر مخلص ندارند.

امام جمعه بناب همچنین با اشاره به اینکه در قانون اساسی جمهوری اسلامی «ولایت الهی» تحت عنوان «ولایت فقیه» تصویب شده است، ادامه داد: این یک اصل است که توانسته تمام اصل‌ها را نیز بیمه کند و امروز بعد از گذشت 33 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، اگر حساب کنید یک روز سایه ولایت و رهبری از سر این مردم برداشته شود و نماز جمعه اگر یک جمعه در کشور تعطیل شود، چه اتفاقاتی که در کشور نمی‌افتد و نفاق و شقاق در جامعه ایجاد نمی‌شود.

وی در عین حال اذعان کرد: هر روز، هر ساعت و هر لحظه باید قدر مقام رفیع ولایت که بر گردن تمام مردم ایران و حتی اقلیت‌های غیرمسلمان نیز حق غیر قابل جبرانی دارد، بدانیم و از آن صیانت و پاسداری کنیم.

باقری‌بنابی همچنین تصریح کرد: بحث «شیعه‌هراسی» در روی زمین از سوی ظالمان دنیا مطرح شده و همه آنها به خاطر کلمه «ولایت» است چراکه غیر از شیعه هیچ‌کس ولایت ندارد.

وی بیان کرد: تمام قدرت‌های غربی در بلاد اسلامی با تمام «سیاستمداران» معامله و بده‌ بستان می‌کنند ولی تنها دژ مستحکمی که شیاطین نمی‌توانند به آن نفوذ کرده و با آن معامله کنند، دژ مستحکم «ولایت» است چون ولایت ریشه در عاشورا دارد.

امام جمعه بناب تأکید کرد: باید دست به دست هم دهیم و از دژ مستحکم و نعمت ولایت پاسداری کنیم.

باقری‌بنابی در خاتمه با بیان اینکه مقام معظم رهبری انصافاً خلاء امام راحل را پر کردند و جهاد عظیم و میراث گرانبهای امام و شهدا را به نحو عالی صیانت و مدیریت کردند، گفت: ایشان در مقابل ستمگران عالم و در تمام صحنه‌های جهانی به ملل اسلامی آبرو و حیثیت دادند و امروز ملل بیدار جهان به رهبر ایران اسلامی غبطه می‌خورند، از این رو باید این تأثیرگذاری و هویت را در خود حفظ کنیم. 

انتهای پیام/ل10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول