اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ابهر تاکید کرد

لزوم تلاش در برگزاری مناسب برنامه‌های 14 خرداد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار ابهر بر لزوم تلاش در برگزاری مناسب برنامه‌های ستاد ارتحال امام خمینی(ره) تاکید کرد.

لزوم تلاش در برگزاری مناسب برنامه‌های 14 خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، احمد ربیعی عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد ارتحال امام خمینی‌(ره) با اشاره به نقش امام راحل در پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امام خمینی(ره) توانست با رهبری حکیمانه خود زمینه استقرار نظام جمهوری اسلامی را در کشور رقم بزند و امروز وظیفه همگان است که از دستاوردهای نظام حراست کنند.

وی با بیان اینکه همگان باید در هر چه باشکوه برگزارشدن مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) تلاش کنند، خاطرنشان کرد: پاسداشت این روز وظیفه همگان است و همه باید برای این مهم تلاش مضاعفی داشته باشند.

معاون فرماندار شهرستان ابهر تصریح کرد: مردم و مسئولان باید هر چه در توان دارند برای برپایی باشکوه این مراسم به کار گرفته و بدانند که هر چه در این راه تلاش کنند باز هم کاری نکرده‌اند چرا که امام خمینی(ره) از جایگاهی رفیع و بلندی برخوردار است که هیچ کس توانایی بیان آن جایگاه را ندارد.

وی با اشاره به نقش ولایت‌پذیری در توسعه روزافزون جامعه گفت: همگان باید با ولایت‌پذیری و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در مسیر توسعه روزافزون نظام گام برداشته و با وحدت و همدلی زمینه‌ساز این مهم شوند.

ربیعی افزود: مسئولان کمیته‌های ستاد ارتحال امام خمینی(ره) باید به بهترین نحو ممکن نسبت به هر چه باشکوهتر برگزارشدن برنامه‌های این ستاد تلاش کرده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با بیان اینکه حفظ آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و امام راحل یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی ما به شمار می‌رود، گفت: چرا که سوم خرداد روز ملی مقاومت و پیروزی و روز سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب یکی از مهمترین مناسبت‌های ملی ما محسوب می‌شود.

معاون فرماندار شهرستان ابهر افزود: پس از جنگ تحمیلی دشمن با اطمینان از حمایت استکبار جهانی که او را همراهی می‌کرد، خود را پیروز میدان می‌دید ولی به لطف خدا و رهبری هوشمندانه امام راحل(ره) در عملیات بیت المقدس حماسه‌ای خلق شد که در تاریخ به یادگار ماند.

وی افزود: جوانان ما باید جزئیات این حماسه‌ها و رشادت‌های رزمندگان را لمس کرده و در این زمینه‌ها اطلاعات خوبی پیدا کنند.

ربیعی تصریح کرد: این وظیفه ماست که با برنامه‌ریزی مناسب در مناسبت‌ها و دعوت از اساتید و بزرگان و پرسش و پاسخ از آن‌ها جوانان را راهنمایی کنیم.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول