اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پاسداران امیرالمومنین (ع) ایلام:

تمهیدات لازم برای برپایی سالگرد ارتحال امام اندیشیده شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: تمهیدات لازم برای برپایی سالگرد ارتحال امام اندیشیده شده است.

تمهیدات لازم برای برپایی سالگرد ارتحال امام اندیشیده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار سید صادق کاکی ظهر امروز در نشست هماهنگی با اعضای ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل اظهار داشت: سپاه پاسداران برای اجرای این مهم برنامه‌های مختلفی را تدوین و طراحی کرده است.

وی ادامه داد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل توسط دستگاه‌های عضو ستاد بزرگداشت در استان ایلام اندیشیده شده است.

این فرمانده نظامی با اشاره به اینکه اندیشه‌ها، سیره و تفکرات امام راحل جزو لاینفک تاریخ بشری بوده و هرگز از ملت‌های مسلمان و آزادیخواه جهان جداشدنی نیست.

کاکی تصریح کرد: دشمنان اسلام و در رأس آنها استکبار جهانی آمریکای جنایتکار همواره درصدد تضعیف این ارتباط قلبی مردم با امام و پس از رحلت این بزرگوار با آرمان‌ها و اندیشه‌های ایشان بودند، اما با توکل برخدا و هوشیاری ملت ایران اسلامی در این راه تاکنون موفق نشده‌اند.

فرمانده سپاه پاسداران امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: همه ما وظیفه داریم افکار و اندیشه‌های امام راحل را به نسل نو به عنوان آینده‌سازان این مملکت تبیین کنیم.

وی ادامه داد: اندیشه‌ها و تفکرات ارزنده امام خمینی (ره) برای همه نسل‌ها ضروری بوده و مانند چراغ راهی انسان‌ها را بسوی کمال هدایت می‌کند.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: بر این اساس وظیفه همگان به ویژه مسئولان مرتبط با موضوع است که با اجرای برنامه‌های فرهنگی نسل جوان را با اندیشه‌های امام راحل پیوند بزنند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول