اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردستان خبر داد

اعزام 1200 نفر اردستانی به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردستان گفت: برنامه‌ریزی برای اعزام یک هزار و 200 نفر در قالب 35 اتوبوس به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام از شهرستان اردستان صورت گرفته است.

اعزام 1200 نفر اردستانی به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان سیدامیر جعفری ظهر امروز در جلسه ستاد مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی با اشاره به اینکه نام امام خمینی(ره) نامی آشنا برای آزادگان و مسلمانان جهان است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) معمار قرن اخیر است و تمام سخنان و حرف‌های ایشان اکنون از سایر نقاط دنیا به گوش می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران تنها محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نبوده و نیست، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب بین‌المللی بود که تمام جهانیان را مخاطب خود قرار داد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه نظام مردم‌سالاری دینی بهترین نوع نظام سیاسی دنیا است، تصریح کرد: نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران الگویی برای کشورهای دنیا به منظور حاکمیت مذهب است.

وی اعتماد به نفس، خودکفایی، عدالت و عقلانیت را سه بُعد مکتب بنیان‌گذار کبیر انقلاب اعلام کرد و گفت: همه افراد باید این ابعاد را سرمشق زندگی اجتماعی و سیاسی خود قرار دهند.

جعفری به اهمیت وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی‌(ره) برای نسل سوم انقلاب اشاره و تاکید کرد: وصیت‌نامه امام خمینی(ره) منبع درخشان و گنجینه‌ای برای آینده نظام است و سال‌های سال برای رفع بحران‌ها می‌توان از آن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته یک هزار نفر در قالب 30 اتوبوس به مراسم ارتحال امام اعزام شدند، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال یک هزار و 200 نفر در قالب 35 اتوبوس به مراسم اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول