اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان خبر داد

اجرای 18 طرح فرهنگی در کرمان

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان با بیان اینکه 18 طرح فرهنگی در شمال استان کرمان در دست اقدام است، گفت: با اجرای این طرح‌ها 80 هزار متر مربع به فضاهای فرهنگی کرمان افزوده شده است.

اجرای 18 طرح فرهنگی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پنجشنبه شب در آیین افتتاح کتابخانه شهر اختیارآباد اظهار داشت: کتابخانه اختیارآباد مرکز فرهنگی مناسبی در این شهر شهیدپرور و ولایت‌مدار است.

وی با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ابراز داشت: امام راحل، ملت ایران را با تلاش و زحمت همراه خود و حکومت الهی را در ایران اسلامی مستقر کرد.

نجار با بیان اینکه امام بزرگوار با تمام وجود به خدا ایمان داشت، گفت: اخلاص امام خمینی (ره) مثال زدنی است و ایشان با تمام وجود این جامعه را قبل و بعد از حکومت اسلامی هدایت و رهبری کرد.

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) به هدفی که ترسیم کرده بود، ایمان داشت و ذره‌ای از این هدف کوتاه نیامد و از مسیر تخطی نکرد.

استاندار کرمان عنوان کرد: امام راحل به ملت خودش ایمان داشت و می دانست ملت بزرگ ایران، مسلمان، اهل قرآن، اهل ولایت و محب علی (ع) و اهل بیت هستند.

نجار تصریح کرد: جنگ بر ما تحمیل شد، زیرا گفتیم مسلمان و تابع قرآن هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جنگ سخت‌تری را بر ما تحمیل کرده‌اند، افزود: این جنگ یک جنگ اقتصادی است.

نجار با اشاره به نامگذاری پنج سال اخیر از سوی مقام معظم رهبری با موضوع مسائل اقتصادی اظهار داشت: ملت ایران همواره از نظام پشتیبانی می‌کنند و تاکنون تحریم را دور زده‌اند.

وی با اشاره به جنگ نابرابر ناتوی فرهنگی گفت: دشمنان با انواع امکانات و ابزار و همچنین با رسانه‌های غول پیکر و ابزار روز خود اقدامات مخربی برای جوانان ما دارند.

استاندار کرمان تصریح کرد: عملیات دشمن علیه ما وجود دارد، اما باز هم حضور جوانان در آیین مذهبی چون اعتکاف، ماه محرم و رمضان چشمگیر است.

نجار عنوان کرد: کشت خشخاش در افغانستان بعد از حضور آمریکا در این کشور 40 برابر شده است و اعتیاد یکی از توطئه‌های دشمن برای نابودی جوانان است.

وی اذعان داشت: دشمن سعی دارد با بهره‌گیری از ماهواره به اراده آهنین این ملت خدشه وارد کند.

نجار افزود: در تمام زمینه‌ها به ویژه مسائل فرهنگی باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی و ولایت و روحانیت باشیم.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی فرهنگی در شمال استان کرمان گفت: تا قبل از دولت نهم و دهم 15 طرح فرهنگی با 33 هزار متر مربع به بهره‌برداری رسیده است.

نجار اظهار داشت: این طرح‌های فرهنگی در دولت نهم و دهم به 24 مورد با 48 هزار متر مربع فضا افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه 18 طرح فرهنگی در استان کرمان در دست اقدام است، عنوان کرد: با اجرای این طرح‌ها 80 هزار متر مربع به فضاهای فرهنگی کرمان افزوده شده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول