اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف فردوس:

طرح آرامش بهاری بهانه‌ای برای تبدیل بقاع به قطب فرهنگی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس طرح نوروزی آرامش بهاری را بهانه‌ای برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی عنوان کرد.

طرح آرامش بهاری بهانه‌ای برای تبدیل بقاع به قطب فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف وامور خیریه خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خزاعی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در دو امام‌زاده فردوس اظهار داشت: طرح آرامش بهاری در راستای جامه عمل پوشاندن به یکی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح یکی از برنامه‌های ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه است که برای نیل به امر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اجرا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس افزود: طرح آرامش بهاری طی دو سال اخیر برنامه‌ریزی و اجرا شده که با توجه به جایگاه اهل‌بیت(ع) در آموزه‌های اسلام و محبتی که براساس آن در قلوب مؤمنان نسبت به آل‌الله وجود دارد در ایام و لیالی مهم ملی و مذهبی عاشقان را به زیارت سوق داده و فرصت مناسبی را برای نشر معارف اسلام به وجود می‌آورد که با عنایت به این مهم این طرح در ایام نوروز در بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

خزاعی گفت: با توجه به موقعیت خوب جغرافیای شهرستان فردوس بقاع متبرکه این شهرستان آمادگی کامل را در ایام تعطیلات برای پذیرایی از زائران و مسافران را دارا خواهد بود.

وی یادآور شد: در این راستا اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس تدابیری اندیشیده تا با همکاری مؤثر هیئت امناء و خادمان امام‌زادگان انجام خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس تصریح کرد: این طرح به صورت ویژه در جوار امام‌زادگان سلطان محمد(ع) و سلطان ابراهیم(ع) برگزار خواهد شد.

خزاعی از برنامه‌های دیگر طرح آرامش بهاری را مراسم تحویل سال نو و پذیرایی از همه مدعوین در لحظه تحویل سال، احداث کمپینگ موقت نمایشگاه محصولات فرهنگی، راه‌اندازی ایستگاه صلواتی در جوار امام‌زادگان، پذیرایی از زائرین و مسافرین و اسکان موقت با نصب 10 عدد چادر در جوار امام‌زاده عنوان کرد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول