اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارتقای سطح بینش کارکنان نیروی انتظامی

طرح عظیم فرهنگی در چهارمحال و بختیاری اجرا شد

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح عظیم فرهنگی در راستای آشنایی تمامی خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی و نیروهای وظیفه با دروس اخلاق و آموزش احکام در این استان اجرا شد.

طرح عظیم فرهنگی در چهارمحال و بختیاری اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمود نصیری یزدی بعدازظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان، اظهار داشت: در حوزه عقیدتی سیاسی اقدامات فرهنگی بسیاری همزمان با برنامه‌های سراسری کشور در این استان نیز اجرا شده است که شایسته تقدیر است.

وی، طرح عظیم فرهنگی را از جمله این برنامه‌ها برشمرد و گفت: با اجرای این طرح تمامی خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی و نیروهای وظیفه با دروس اخلاق و آموزش احکام آشنا شدند.

نصیری یزدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بازدهی اجرایی شدن برنامه‌های فرهنگی زمانبر است و نیازمند صرف هزینه‌های بسیار ممکن است در گام نخست التزام به اجرای این برنامه‌ها در اولویت‌های دوم و سوم قرار بگیرد، این در حالیست که در گذر زمان پس از پاسخ دهی بازهی فوق‌العاده مطلوبی خواهد داشت.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری از کسب عنوان نخست بخش عقیدتی سیاسی استان در سطح کشور خبر داد و گفت: در سال‌ جاری نیز برنامه‌ریزی‌های مستمری در راستای اجرای برنامه‌‌های فرهنگی از سوی این بخش صورت پذیرفت که امیدواریم نتیجه بخش باشد.

وی از اقامه 3 هزار و 750 برنامه نماز جماعت در این استان خبر داد و گفت: در هفته جاری 17 نفر از حافظان قرآن مجید با شرکت در مسابقه حفظ یک جزء تا پنج جزء قرآن موفق شدند در ردیف 140 قاری برتر کشور معرفی شوند.

نصیری یزدی بر ضرورت ارتقای سطح بصیرت و اخلاق مداری نیروهای انتظامی تأکید کرد و گفت: بازدهی برگزاری این دوره‌های آموزشی در فتنه 88 کاملا مشخص و بارز بود، به طوری که حتی یک سرباز از نیروهای انتظامی به گروه مخالف نپیوست.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول