اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارتقای سطح علمی و فرهنگی مدارس صورت گرفت

برگزاری دومین کارگروه دانش‌آموزی در قیروکارزین

خبرگزاری فارس: دومین کارگروه دانش‌آموزی قیروکارزین با هدف بهبود وضعیت تدریس، ارتقای سطح علمی، ایجاد فرهنگ معنویت و بررسی مسائل و مشکلات در سطح مدارس توسط فرمانداری قیروکارزین برگزار شد.

برگزاری دومین کارگروه دانش‌آموزی در قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، فرماندار قیروکارزین بعد از ظهر امروز در سخنرانی آغازین این کارگروه که با حضور مسئولان آموزش و پرورش این شهرستان و نمایندگان شوراهای دانش‌آموزی قیروکارزین همراه بود، اظهار داشت: ایجاد فرصتی برای حضور تمام اقشار جامعه در مدیریت کلان شهرستان و استفاده از نقطه نظرات و ایده‌های افراد یکی از اهداف اساسی کارگروه‌های فرمانداری است.

عبدالحسن صمدنژاد فراهم آوردن شرایط مطلوب آموزشی برای دانش‌آموزان به عنوان نسل جوان و تاثیرگذار در آینده کشور را یک اصل دانست و تصریح کرد: کارگروه دانش‌آموزی با هدف بهبود وضعیت تدریس، ارتقای سطح علمی معلمان و دانش‌آموزان، ایجاد فرهنگ معنویت و بررسی کاستی‌ها و مشکلات فیزیکی مدارس، تقویت روحیه پژوهش و رفع مشکلات فرهنگی در سطح مدارس در فرمانداری ایجاد شده است.

وی افزود: بسیاری از مشکلات به دلیل عدم آگاهی و یا در صحنه‌نبودن مدیران قابل لمس نیست و در این کارگروه مشکلات دانش‌آموزان در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری، بهداشتی، اجتماعی و همچنین امکانات فیزیکی از نزدیک پیگیری می‌شود.

صمدنژاد بیان داشت: نسل آینده باید نسلی پر جنب و جوش، مطالعه‌گر، اهل سخنرانی و دارای ایده و نظر باشد تا موجب تسریع در روند پیشرفت کشور شود.

فرماندار قیروکارزین نظم در امور را شرط نخست موفقیت دانش‌آموزان دانست و خاطرنشان کرد: باید برای ایجاد و تقویت روحیه پژوهش در دانش‌آموزان قدم‌های بزرگ‌تری برداشته شود و از تمام امکانات موجود در راستای جهش علمی آنان استفاده شود.

به گزارش فارس، در این کارگروه مسائل آموزشی و فرهنگی دانش‌آموزان، نحوه زمان‌بندی برنامه‌های امتحانی، برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و ایجاد برنامه‌های غنی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان بعد از تعطیلی مدارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول