اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت خیران انجام شد

آغاز عملیات اجرایی سالن چندمنظوره دانش‌آموزی در برازجان

خبرگزاری فارس: عملیات اجرایی احداث سالن چندمنظوره دانش‌آموزی با مشارکت خیران در برازجان آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی سالن چندمنظوره دانش‌آموزی در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عملیات اجرایی یک باب سالن چند منظوره دانش‌آموزی در شهر برازجان با حضور مسئولان شهرستان و تعدادی از خیران مدرسه‌ساز برگزار شد.

معاون عمرانی فرماندار دشتستان در این آیین اظهار داشت: تامین فضاهای فرهنگی و ورزشی برای دانش‌آموزان امری بسیار ارزشمند است که در دشتستان با مشارکت خیران و با اهتمام مسئولان شاهد اقدامات خوبی در این عرصه هستیم.

کوروش دهقان افزود: دشتستان دارای بیشترین جمعیت دانش‌آموزی است و باید نسبت به احداث و تجهیز فضاهای ورزشی و فرهنگی و علمی اهتمام لازم را داشته باشیم.

رئیس مجمع خیران استان بوشهر نیز گفت: خیران برای رفاه و آسایش دانش‌آموزان و بهبود سطح تحصیلی از همه توان خود استفاده می‌کنند.

حسین حریری اضافه کرد: خیران برای رضایت خداوند و برای رشد و پیشرفت استان و کشور و شهرستان تلاش گسترده‌ای از خود نشان می‌دهند.

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان نیز با بیان اهمیت کار خیرین مدرسه‌ساز و جایگاه ویژه کار خیر در جامعه اسلامی به خدمات برجسته نیکوکاران خیر مدرسه‌ساز و مشارکت آنها در احداث مدارس مورد نیاز بخش آموزش و پرورش پرداخت و از خدمات خیر مدرسه‌ساز حاج کریم و سایر خیرین تشکر و قدردانی کرد.

عباسعلی اسدی اضافه کرد: دشتستان بیشترین سهمیه را در مدرسه‌سازی دارد و این روند باید تداوم یابد.

وی متذکر شد: این سالن چند منظوره با 300 مترمربع مساحت و با اعتباری بالغ بر 1.2 میلیارد ریال در محل هنرستان علم و صنعت برازجان احداث می‌شود که مبلغ 800 میلیون ریال آن با مشارکت خیر مدرسه‌ساز حاج کریم هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول