اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی خبر داد

افتتاح شهرک فناوری الکترونیک ارومیه در هفته دولت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت:‌ شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه هفته دولت آغاز به کار می‌کند.

افتتاح شهرک فناوری الکترونیک ارومیه در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سیداحمد موسوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای شعار سال تولید ملی باید صنعتگران و سرمایه‌گذاران با روحیه جهادگرانه وارد عرصه تولید شده و با برنامه‌ریزی اصولی فرهنگ مصرف کالای ایرانی در جامعه را ترویج دهند.

وی افزود: رعایت اصول فرهنگ مصرف کالای ایرانی می‌تواند سبب ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات داخلی شده و زمینه اشتغالزایی در کشور را فراهم کند.

موسوی در ادامه از احداث شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی در ارومیه خبر داد و گفت: این شهرک صنعتی در سال گذشته کلنگ‌زنی شده و امسال تا پایان شهریور ماه به اتمام رسیده و با آغاز هفته دولت آغاز به کار می‌کند.

وی با بیان اینکه این شهرک در زمینی به مساحت 32 هکتار و در دو فاز در دامنه کوه سیر ارومیه در حال ساخت است تصریح کرد: امکانات زیربنایی این شهرک از جمله آب، برق و خیابان‌کشی در فاز اول تامین شده و عملیات خط انتقال گاز نیز به زودی انجام می‌شود.

موسوی در ادامه از احداث برج مهندسی در شهرک صنعتی ارومیه خبر داد و بیان کرد: این برج مهندسی در مساحت هشت هزار و 200 مترمربع ساخته شده و واحدهای آن به صورت استیجاری در اختیار واحدهای فناور قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: با ساخت شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی واحدهای فناور، مشاوران صنعتی، مخترعان و مبتکران در بخش صنایع غذایی و الکترونیک مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول