اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار تهران با انتقاد شدید از برخی مسئولان

این خیابان‌ها زیبنده شهروندان ‌نیست‌/چرا ‌کار مردم به خاطر کم‌کاری ‌مسئولان ‌روی زمین می‌ماند‌

خبرگزاری فارس: معاون عمران استاندار تهران گفت: چرا باید کار مردم به خاطر کم کاری برخی از مسئولان بر روی زمین بماند؟

این خیابان‌ها زیبنده شهروندان ‌نیست‌/چرا ‌کار مردم به خاطر کم‌کاری ‌مسئولان ‌روی زمین می‌ماند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، محمدرضا محمودی عصر امروز در مراسم معارفه نخستین شهردار بومی اسلامشهر اظهار داشت: بیش از 30 سال است که قطار انقلاب شروع به حرکت کرده و تا کنون بسیاری سوار آن شده‌اند، عده‌ای پیاده شده و برخی از افراد نیز از این قطار به بیرون انداخته شده‌اند، اما نکته مهم این است که مراقب باشید که از این قطار به بیرون پرت نشوید، چرا که گمراه و نابود خواهید شد.

محمودی افزود: در جریان فتنه سال 88 عده زیادی از افراد شناخته شده از قطار انقلاب به بیرون سقوط کردند و برخی‌ها نیز تلاش کردند که حرکت این قطار را متوقف نمایند که، در این راه خودشان از بین رفتند.

وی گفت: با توجه به مسائلی که برای برخی از مدیران شهرداری اسلامشهر پیش آمد و شهرداری دچار جراحت شد، کار شهردار جدید دشوارتر و سخت‌تر می‌شود، اما باید همه مدیران و پرسنل شهرداری همت کنند تا جراحت‌های وارده را ترمیم کرده و حرکت رو به رشدی را برای شهر آغاز کنند.

محمودی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی درخواست و تقاضا دارم،  تا هر چه سریع‌تر نسبت به معرفی اعضای جدید هیئت حل اختلاف استان تهران اقدام کنند، تا ما بتوانیم  هر چه زودتر جلسات این شورا را برگزار کنیم، چرا که  پرونده‌های بسیاری وجود دارد که بلاتکلیف مانده و منتظر تشکیل جلسه با اعضا جدید آن هستیم.

اخطار جدی به اعضای شورای شهر چهاردانگه

معاون عمرانی استاندار تهران با انتقاد از عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر چهاردانگه تصریح کرد: شورای شهر چهاردانگه باید پاسخگو باشد که چرا بعد از گذشت هفت ماه هنوز شهردار خود را انتخاب نکرده‌اند؟ چرا باید برخی از افراد برای خود حاشیه امن درست کنند؟ چه بده بستانی بین برخی از اعضا وجود دارد؟ 

وی افزود: چه اصراری است که این افراد می‌خواهند فردی را که صلاحیت تصدی بر شهرداری چهاردانگه را ندارد، برای این پست انتخاب کنند، مگر در این شهر چند جوان کار بلد و متعهد و توانمند وجو د ندارد که اعضا بر انتخاب ناثواب خود پافشاری می‌کنند.

تعیین مدت یک هفته‌ای برای انتخاب شهردار چهاردانگه

این مسئول تأکید کرد:  ما یک هفته به شورای شهر چهاردانگه برای تعیین شهردار جدید این شهر  وقت می‌دهیم در غیر این صورت از سازمان اطلاعات خواهم خواست که ورود پیدا کنند و عواقب این تاخیر نیز گریبان اعضای شورا را خواهد گرفت.

محمودی اجرای کار مردم در شهرداری را از مهم‌ترین وظایف مسئولان اعلام کرد و گفت: چرا باید کار مردم به خاطر کم کاری برخی از مسئولان بر روی زمین بماند؟ همه ما باید بدانیم که خداوند ناظر اعمال ما است و این وضعیت کوچه و خیابان‌ها زیبنده شهروندان ما نیست و باید بیشتر تلاش کنیم.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول