اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهر نکا:

دستورالعملی برای ساماندهی وانت‌بارها نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهر نکا گفت: هنوز دستورالعمل مناسبی برای ساماندهی وانت‌بارها تدوین نشد.

دستورالعملی برای ساماندهی وانت‌بارها نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله جمشیدی بعدازظهر امروز در همایش سازمان‌های وابسته به شهرداری‌های استان مازندران اظهار داشت: برگزاری همایش سازمان‌های شهرداری‌ها زمانی موثر است که این نشست‌ها تبدیل به کارگروه‌های تخصصی و منجر به نتایج مثبت برای پیشبرد اهداف در استان شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب استان مازندران در بهره‌وری از توان سازمان‌های وابسته به شهرداری‌‌‌‌ها تصریح کرد: در این همایش علاوه بر بیان گزارش عملکرد نیاز است مشکلات و تنگناها مطرح شود.

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهر نکا با بیان اینکه برخی سازمان‌های وابسته به شهرداری‌ها دچار مشکل مالی هستند، یادآور شد: برخی مشکلات سازمان‌های وابسته به شهرداری به خاطر عدم حمایت مناسب بودجه‌ای و برخی دیگر به خاطر عدم آشنایی برخی مدیران استان از این سازمان‌ها ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات سازمان‌های حمل ونقل در مازندران یادآور شد: در استان نگاه و تعامل مناسبی با سازمان‌های حمل و نقل وجود ندارد.

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهر نکا با اعلام اینکه در سازماندهی آژانس‌ها و وانت‌بارها به نتیجه مناسبی نرسیدم، خاطرنشان کرد: هنوز دستورالعمل مناسبی برای ساماندهی وانت‌بارها تدوین نشد.

وی دیگر مشکلات سازمان حمل و نقل همگانی را نداشتن چارت سازمانی مناسب در این سازمان و مشخص نبودن وظایف کامل حمل ونقل در شهرها عنوان کرد و یادآور شد: در واگذاری برخی امور مربوط به حمل ونقل شهرداری‌ها و شورای شهر مخالفت‌هایی انجام می‌شود.

رئیس سازمان حمل ونقل همگانی شهر نکا با اعلام اینکه هنوز در برخی شهرها مشکل معاینه فنی رانندگان و دارندگان وسائط نقلیه حل نشد و برای تصدی‌گری در این بخش مشکلاتی وجود دارد، گفت: بهتر است بخشی از مشکلات همایش‌های سازمان‌های وابسته به شهرداری‌ها به حل و فصل سازمان‌های وابسته به شهرداری‌ها منتهی شود.

این مسئول حمل ونقل نکا در ادامه با اشاره به نامه دیوان محاسبات در مورد دریافت نحوه وصول درآمدهای پارکبان‌ها یادآور شد: در حال حاضر در مورد نحوه وصول درآمدهای پارکبان‌ها وحدت رویه وجود ندارد و ساماندهی این درآمد در استان نیاز به تصویب مصوبه مناسب دارد.

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهر نکا با بیان اینکه بیشتر سازمان‌های حمل و نقل در حال حاضر وظیفه نظارتی دارند، یادآور شد: برای بهره‌روی بیشتر امور حمل و نقل در اساسنامه سازمان‌های حمل و نقل همگانی نیاز به تغییرات و بازنگری دارد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول