اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان قم:

وضعیت حمل و نقل عمومی قم - ساوه نامطلوب است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی محور قم - ساوه بسیار نامطلوب است.

وضعیت حمل و نقل عمومی قم - ساوه نامطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان قم، علی قاسمی‌ورجانی اظهار داشت: با توجه به تردد بسیار زیاد مردم قم به ساوه و بالعکس، مینی‌بوس‌هایی که در این محور تردد می‌کنند، بسیار فرسوده هستند.

وی تصریح کرد: همچنین تعداد زیادی از دانشجویان قمی نیز برای حضور در دانشگاه آزاد و پیام‌نور ساوه مجبور هستند روزانه با استفاده از این ناوگان فرسوده و ناایمن به ساوه بروند که همین امر موجب نارضایتی آنان شده است.

عضو شورای عالی استان‌ها افزود: در مراجعاتی که تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه آزاد و پیام‌نور ساوه به نمایندگان خود در شورای اسلامی شهرستان قم داشته‌اند، خواستار پیگیری این موضوع و رفع مشکلات خود شده‌اند.

قاسمی‌ورجانی بیان داشت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از دانشجویان دختر برای تحصیل به ساوه می‌روند، ضروری است که مسئولان مربوطه نسبت به جداسازی مینی‌بوس‌های دانشجویان دختر از دیگر ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام کرده تا با این کار آرامش خاطر برای خانواده دانشجویان حاصل شود.

وی گفت: دانشگاه‌های آزاد ساوه و پیام‌نور تقریبا در کنار یکدیگر قرار دارند و اگر مسئولان بتوانند مینی‌بوس‌های دانشجویان را از دیگر مسافران جدا کنند، آنان می‌توانند دانشجویان را به جای اینکه در ترمینال ساوه پیاده کننده که مسیر طولانی تا دانشگاه پیام‌نور و آزاد ساوه دارد، دانشجویان را در مقابل دانشگاه پیاده و سوار کنند تا از مشکلات آنان کاسته شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول