اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 14 و 15 خرداد ماه سال جاری اجرا می‌شود

برگزاری 190 عنوان برنامه از سوی سپاه استان زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: همزمان با 14 و 15 خرداد ماه سال جاری، 194 عنوان برنامه از سوی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری 190 عنوان برنامه از سوی سپاه استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد برنامه‌های مختلفی از سوی سپاه استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اعزام زائران به حرم مطهر امام خمینی(ره) از برنامه‌های ویژه این روز است، افزود: بررسی شخصیت و وصیت‌نامه امام خمینی(ره) و برگزاری نشست‌های سیاسی در رده‌های مختلف از دیگر برنامه‌های این مناسبت محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان از برپایی ایستگاه‌های صلواتی در همه شهرستان‌های استان زنجان خبر داد و افزود: حضور بسیجیان در مراسم عزاداری 14 خرداد از دیگر برنامه‌های سپاه استان است.

وی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن در توسط پایگاه‌های مقاومت سپاه تصریح کرد: برگزاری مسابقه از وصیت‌نامه الهی ـ سیاسی امام خمینی از دیگر برنامه‌های سپاه استان محسوب می‌شود.

سردار کرمی احسان حلیم در برخی پایگاه‌های مقاومت را از دیگر برنامه‌های سپاه استان برشمرد و افزود: برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد در پایگاه‌های مقاومت از برنامه‌های این دو روز در استان است.

وی با اشاره به اعزام تیم دوچرخه‌سواری به مرقد مطهر امام خمینی(ره) از استان زنجان یادآور شد: برگزاری ختم قرآن، برگزاری دعای کمیل، زیارت عاشورا به همراه احسان حلیم و غذا از دیگر برنامه‌های سپاه استان است.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان از حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان به سمت امامزاده سید ابراهیم(ع) خبر داد و افزود: برنامه 14 خرداد ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام 7 هزار و 500 زنجانی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبر داد و افزود: ‌170 دستگاه اتوبوس، 100 دستگاه خودروی سبک، در این برنامه زائران را همراهی می‌کنند.

سردار کرمی با بیان اینکه به همراه کاروان‌های اعزامی تیم‌های پزشکی و آمبولانس اعزام می‌شود، تصریح کرد: خودروی یدکی نیز برای پشتیبانی خودروها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اعزام زائران شهرستان زنجان از عوارضی زنجان ـ تهران یادآور شد: کاروان‌های شهرستان زنجان 13 خرداد ماه سال جاری ساعت 23 شب به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه 15 دستگاه آمبولانس برای همراهی کاروان‌های استان زنجان پیش‌بینی شده است، افزود: پارکینگ شماره 8 حرم مطهر امام خمینی(ره) برای کاروان‌های استان زنجان در نظر گرفته شده است.

وی از حضور روحانی در کاروان‌های اعزامی خبر داد و افزود: این روحانیان به منظور تبیین شخصیت امام خمینی(ره) در کاروان‌ها حضور می‌یابند.

سردار کرمی از توزیع بسته‌های فرهنگی در بین زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) استان زنجان خبر داد و یادآور شد: سی‌دی امام روح‌الله نیز در بین زائران توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه همه زائران استان زنجان بیمه شده‌اند، افزود: مشکلی برای اعزام کاروان‌ها به تهران وجود ندارد.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: با وجود علاقه‌مندی مردم به حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) به دلیل کمبود امکانات و کمبود فضا در حرم امام بسیاری از علاقه‌مندان به حرم اعزام نمی‌شوند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول