اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم بید خبر داد

برگزاری سالگرد ارتحال امام جمعه صفاشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم بید گفت: بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی خرم بید، یازدهمین سالگرد ارتحال امام جمعه فقید صفاشهر برگزار می‌شود.

برگزاری سالگرد ارتحال امام جمعه صفاشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم بید، داوود ایوبی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: علما و روحانیون در همراهی مردم مناطق مختلف در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش بسیاری داشته‌اند که نباید اجازه داد نام و خاطره آن‌ها به فراموشی سپرده شود.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خرم بید ابراز داشت: روحانیت به عنوان مبلغ دین مقدس اسلام و محور ارتباطی بین مذهب و مردم در تعمیق آموزه‌های دین مقدس اسلام و ایجاد روح مبارزه با دیکتاتوری نقش بسزایی داشته و انتخاب امامان جمعه بعد از انقلاب به عنوان سفیران دینی و مذهبی و نماینده ولی فقیه این اثرگذاری را صد چندان کرده است.

وی گفت: صفاشهر نیز میزبان مرحوم آیت‌الله محمد زرندی بوده که وی با همراهی انقلاب، هدایت مردم، زبان گویای رهبری، تواضع و فروتنی و مردم‌داری و تلاش در رفع مشکلات مردمی، نمونه‌ای برجسته از جایگاه ویژه روحانیت در اذهان عمومی ایجاد کرده است.

رئیس کارگروه فرهنگی، هنری خرم بید اضافه کرد: در این همایش جمع کثیری از مردم، صاحب‌نظران و روحانیون این استان و کشور حضور می‌یابند.

به گزارش فارس، این مراسم شنبه بیست و سوم ماه جاری در سالن آمفی‌تئاتر اداره ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار و در آن چند برنامه فرهنگی و هنری اجرا می‌شود.

صفاشهر مرکز شهرستان خرم بید در فاصله 187 کیلومتری شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول