اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس:

اعزام هزار گنبدی به مراسم سالگرد امام راحل

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گنبدکاووس گفت: یک هزار نفر از شهرستان گنبدکاووس برای شرکت در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.

اعزام هزار گنبدی به مراسم سالگرد امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضانعلی بادلی در جلسه ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: این افراد روز 12 خرداد در قالب 25 دستگاه برای شرکت در مراسم 14 خرداد اعزام خواهند شد.

وی افزود: این کاروان  هشت دستگاه ماشین سبک، دو دستگاه ماشین دوکابین، اتوبوس، کانکس یخچال‎دار و آمبولانس و پرچم‎های مشکی و جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گنبدکاووس اذعان داشت: سه مرحله اعزام از محلات و شش مرحله اعزام دانش‌آموزی خواهیم داشت.

بادلی خاطرنشان کرد: مسئولان نظام هوشیار باشند که بحث مسائل فرهنگی اقدامات طولانی مدت می‌خواهد.

بادلی گفت: در بحث اعزام افراد به مراسم سالگرد امام(ره) باید به اعزام دانشجویان اهمیت بیشتری داده شود و این طیف را حداکثری ببینیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: ادارات شهرستان گنبدکاووس برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) را به دبیرخانه این ستاد مستقر در اداره تبلیغات اسلامی اعلام کنند.  

حجت‎الاسلام علی فتحی نیز در این جلسه با تسلیت شهادت استاد مطهری و تبریک هفته معلم بر لزوم تبیین اندیشه‌های شهید مطهری تاکید کرد و اظهار داشت: برای سالگرد ارتحال امام(ره) هر ساله یک برنامه شاخص در شهرستان برگزار می‌شود.

دبیر ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان گنبدکاووس همچنین خاطرنشان کرد: روز 15 خرداد مصادف با 13 رجب است که برای گرامیداشت هر دو مناسبت برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس تاکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در برگزاری این مراسمات حضور مستعد و تاثیرگذار داشته باشد.

فتحی برگزاری مراسم ختم قرآن و اهدای ثواب آن به روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب را از دیگر برنامه‌های ستاد در ایام خرداد اعلام کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول