اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم شنای کارگران استان البرز:

رده سنی شناگران حاضر در مسابقات کشوری استاندارد نبود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم شنای کارگران استان البرز گفت: رده سنی 10 سال علاوه بر کاهش انگیزه برای رقابت، مسابقات شنای کارگران قهرمان کشوری را از حالت استاندارد خارج کرد.

رده سنی شناگران حاضر در مسابقات کشوری استاندارد نبود

مازیار عمران امروز در حاشیه رقابت‏های شنای کارگری کشور که با حضور معاون مدیرکل امور ورزش‏های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مسئولان در سالن شهید معتمدی برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این دوره از مسابقات در سه رده سنی زیر 29 سال، 30 تا 39 سال و بالای 40 سال برگزار شد.

وی ادامه داد: بدین ترتیب، اختلاف سطح بالا و سطح پایین سنین شرکت‏کنندگان در هر رده سنی این دوره از رقابت‏های شنای کارگران بسیار زیاد است.

عمران اضافه کرد: بزرگ‏ترین مشکل موجود در این دوره از مسابقات، گروه‏های سنی 10 سال است که رقابت بالاترین سن شرکت‏کننده و پایین‏ترین آن را با مشکل مواجه می‏کند.

سرمربی تیم شنای کارگران استان البرز ادامه داد: در رده سنی 30 تا 39 سال یک فرد 39 ساله با یک فرد 30 ساله به رقابت می‏پردازد که اختلاف سنی زیاد است.

وی افزود: در مسابقات امروز افرادی شرکت کرده‏اند که بالغ بر 50 سال سن دارند و مشکلات جسمی مانع از انگیزه رقابت و شرکت در مسابقات در دوره‏های آتی خواهد شد.

* استاندارد اختلاف سنی 5 سال است

سرمربی تیم شنای کارگران استان البرز تصریح کرد: استاندارد اختلاف سنی در مسابقات شنای جهان در گروه‏های سنی پنج سال برنامه‏ریزی می‏شود، چرا که کمتر‏تر بودن این بازه سنی رقابت‏ها را با هیجان بیشتری همراه می‏سازد.

عمران با اشاره به پایین بودن کیفیت امکانات در این دوره از مسابقات شنای کارگری قهرمان کشور گفت: با توجه به این که مکان برگزاری رقابت‏ها از امکانات بسیاری بهره‏مند است، توقعات بیشتری در نحوه ارائه امکانات در مسابقات وجود داشت.

* سطح رقابت‏های شنای کارگری افزایش یافت

سرمربی تیم شنای کارگران استان البرز گفت: حضور شرکت‏کنندگان پیش‏کسوت، سطح این دوره از مسابقات قهرمان کارگری کشور را افزایش داده است.

عمران در ادامه گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: 14 شناگر استان البرز در این دوره از مسابقات در سه رده سنی شرکت کرده‏اند.

وی درباره سطح برگزاری مسابقات قهرمان کشوری شنای کارگران گفت: سطح این دوره از مسابقات بسیار بالاست.

عمران ادامه داد: با توجه به اینکه بیشتر پیش‏کسوتان و شناگران تیم ملی در مسابقات حضور دارند، رقابت‏ها بسیار وزین‏تر از دوره‏های پیش برگزار می‏شود.

* گروه‏‏بندی سنی شرکت‏کنندگان مشکل داشت

سرمربی تیم شنای کارگران استان البرز درباره نحوه اجرای مسابقات اظهار داشت: امسال داوری و هیئت برگزار کننده مسابقات به قولی سنگ‏تمام گذاشتند اما این رقابت‏ها به لحاظ استخر و مسائلی همچون گروه‏‏بندی سنی شرکت‏کنندگان مشکلاتی داشت که این مهم، توجه بیشتر مسئولان را می‏طلبد.

وی با اشاره به کوچک بودن ابعاد استخر این دوره از مسابقات نسبت به 200 شرکت‏کننده آن اظهار داشت: استخر نسبت به تعداد افراد شرکت‏کننده در این دوره از مسابقات از ظرفیت پایینی برخوردار است.

* سامانه صوتی اعلام مسابقات نامطلوب است

سرمربی تیم شنای کارگران استان البرز از سامانه صوتی اعلام برنامه مسابقات ابراز نارضایتی کرد و گفت: سامانه نامطلوب صوتی اعلام مسابقات در این فضای بسته بسیار نامفهوم عمل می‏کند و چنانچه کسی از اعضای شرکت‏کننده صدای اعلام‏کننده را نشنود، چه بسا از مسابقات حذف شود.

عمران ادامه داد: همچنین از نظر پذیرایی و تحویل وسایل شرکت‏کنندگان در مسابقات مشکلاتی وجود داشت که این مسائل برای استان‏های دورتر از تهران ملموس‏تر بود.

وی اضافه کرد: با توجه به امکانات تهران به عنوان پایتخت کشور توقع بیشتری در کیفیت امکانات ارائه شده مورد انتظار است که امیدواریم در دوره‏های بعدی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول