اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌‌غربی:

بنیان سپاه براساس آیات توحیدی بنا شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بدنه واحد سپاه که متشکل از یگان‌های مختلف است، از آیات توحیدی تشکیل شده‌ است.

بنیان سپاه براساس آیات توحیدی بنا شده است

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم فتح‌اللهی، پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌‌غربی، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب ‌اسلامی به‌ همراه سایر نهادهای وابسته به این نهاد دارای بدنه واحدی است که شکل ‌گرفته براساس آیات توحیدی است.

وی افزود: خدمت در نهاد مقدس سپاه پاسداران تجلیل از سال‌های طولانی خدمت به مردم و دفاع مقدس است که نصیب سبزپوشان این نیرو شده است.

فتح‌اللهی با اشاره به موفقیت‌های شایان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران مختلف، ادامه داد: سپاه، نهضت بلند انقلاب جهانی اسلام و بیانگر اوج اقتدار و ایمان ملت ایران‌ اسلامی است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌‌غربی، در بخشی از سخنان خود در بیان تاثیرات موفقیت‌های سپاه در میان مردم بیان کرد: هرکدام از موفقیت‌های این نیرو باعث بیداری بیشتر ملت ایران و دلگرم‌تر شدن جوانان به آینده نظام می‌شود و این امر تجلی روح اعتقاد قلبی به خداوند در میان رزمندگان سپاه است.

فتح‌اللهی، با اشاره به آیه «و اعدو مااستطعتم من قوه» که حک شده بر آرم سپاه است، اظهار داشت: تمام رزمندگان سپاه در هر کدام از رده‌های این نیرو عمل‌کننده به فرامین الهی و آیات قرانی هستند و بهترین محیط برای به‌کار بردن آیه فوق همین سپاه است.

وی اضافه‌کرد: باید فضای تلاش و فعالیت برای پیشرفت کشور در میان جوانان از میان شاغلان در سپاه برخیزد تا شاهد حمایت مردمی از فعالیت‌های عمرانی و سیاسی باشیم.

این‌ مسئول با اعلام حمایت از فعالیت‌های مختلف سپاه پاسداران در دفاع از حریم کشور، گفت: فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی این نهاد مقدس در کنار فعالیت‌های نظامی و امنیتی نشانگر توجه خاص فرماندهان ارشد این نیرو به تمام جنبه‌ها است که از این لحاظ باید تبریک ویژه‌ای به رزمندگان سپاه گفت.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ابراز داشت: با توجه به دشواری‌های تصمیم‌گیری در محیط‌های مدیریتی و با عنایت به پیشرفت‌های سپاه در زمینه‌های مختلف، این امر ثابت می‌شود که سپاه پاسداران دارای زبده‌ترین و باتجربه‌ترین نیروهای موجود در کشور است.

فتح‌اللهی در پایان با اعلام حمایت از فعالیت‌های سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اعلام داشت: این سپاه به‌ عنوان یکی از مقتدرترین نیروهای سپاه در کل کشور است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول