اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار دفاع مقدس:

سپاه در جنگ با همه کارشکنی‌ها مظلومانه مقاومت می‌کرد

خبرگزاری فارس: سردار دفاع مقدس و از مسئولان ارشد وزارت دفاع گفت: با دستور بنی‌صدر از توزیع آذوقه و مهمات به رزمندگان سپاه جلوگیری می‌شد و سپاه با کمترین امکانات و با سختی‌های فراوان ایستادگی کرد.

سپاه در جنگ با همه کارشکنی‌ها مظلومانه مقاومت می‌کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران احمدرضا کریمی ظهر امروز در نشست روشنگری سپاه ناحیه گچساران که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و با حضور جمع زیادی از بسیجیان، مسئولان ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردم گچساران در کانون شهدای بسیج این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شرح حوادث و رویدادهای دوران دفاع مقدس بسیار گسترده بوده که توجه به ابعاد مختلف این دوران بسیار مهم است.

* رزمندگان به ریسمان الهی چنگ زدند

رزمنده هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان و منافقان با ایجاد درگیری‌های داخلی سعی در بر هم زدن نظم و امنیت داخلی ایران داشتند.

کریمی افزود: منافقان و گروهک‌های تروریستی با حمله به اماکن دولتی و حیاتی و انفجارها مسئولان اجرایی و امنیتی شهر را درگیر مسائل داخلی کرده بودند.

وی با اشاره به تحریک و تقویت صدام توسط استکبار و دنیای غرب یادآور شد: صدام در پی تحریکات غرب و تجهیز و تقویت نظامی توسط استکبار و منافقان حمله به ایران را آغاز کرد.

کریمی با بیان برنامه‌ریزی دشمن برای تصرف خرمشهر عنوان داشت: با توجه به وعده‌هایی که خداوند در قرآن داده است رزمندگان ایران اسلامی را در جنگ علیه دشمن به پیروزی رساند.

وی افزود: ملت آزادی‌خواه ایران برای استقلال در جهان جنگیدند و استکبار جهانی که منافع خود در ایران را به خطر می‌دید به جنگ با ایران پرداخت.

کریمی چنگ‌زدن رزمندگان ایران اسلامی به ریسمان الهی که در آن زمان امام راحل بود را عامل مهم در پیروزی در برابر استکبار جهانی دانست.

* کارشکنی بنی‌صدر علیه سپاه با از خودگذشتگی‌های رزمندگان پاسخ داده شد

این جانشین عملیات بیت‌المقدس و فرمانده دوران دفاع مقدس یادآور شد: وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت و رزمندگان سد مستحکمی در برابر متجاوزان به ایران بود و ولایت‌مداری ملت ایران در رأس همه عوامل پیروزی قرار داشت.

کریمی با اشاره به کارشکنی‌های بنی‌صدر خاطرنشان کرد: بنی‌صدر در آن زمان عامل تفرقه در میان رزمندگان بود.

وی افزود: با دستور بنی‌صدر از توزیع آذوقه و مهمات به رزمندگان سپاه جلوگیری می‌شد و سپاه با کمترین امکانات و با سختی‌های فراوان ایستادگی کرد و سرانجام هم با توکل به خدا و استمداد از آیات قرآنی به پیروزی رسیدند.

کریمی با اشاره به اینکه بیان جانفشانی‌های ملت آگاه و فداکار ایران سال‌ها طول می‌کشد، تصریح کرد: توکل به خدا، توسل به ائمه و ولایتمداری ملت ایران رمز پیروزی و سرافرازی آنان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و در دیگر صحنه‌های دفاع از انقلاب است.

وی با شرح مراحل عملیات بیت‌المقدس، پیروزی در این عملیات و آزادسازی خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی عنوان کرد.

به گزارش فارس در این همایش از خانواده پنج شهید عملیات بیت‌المقدس و نیز بسیجیان حاضر در آن عملیات غرورآفرین تجلیل به عمل آمد.

شرکت‌کنندگان در پایان این مراسم با حضور در گلزار شهدای گچساران ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول