اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال سپاهان:

شرایط مهیا نباشد از سپاهان می‌روم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: همیشه گفته‌ام فوتبالم را در سپاهان تمام می‌کنم، اما اگر شرایط مهیا نباشد از این تیم می‌روم.

شرایط مهیا نباشد از سپاهان می‌روم

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اگر شرایطم در تیم سپاهان مهیا باشد می‌مانم و فوتبالم را در این تیم به پایان می‌رسانم، اما چند بازی است که به صورت کامل در ترکیب تیم قرار نمی‌گیرم که امیدوارم تنها به دلیل مسائل فنی‌ باشد.

وی ادامه داد: اگر تنها به دلیل مسائل فنی در ترکیب تیم قرار نگیرم تلاش می‌کنم و می‌جنگم تا جایگاه خود را در ترکیب ثابت به دست آورم اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که احساس می‌کنم مسائل غیر فنی در نیمکت‌نشینی من تأثیرگذار بود.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: در دو ماه آخر لیگ کم‌تر به بازی گرفته شدم و باید جلسه بگذاریم و شرایط را بررسی کنیم اما اگر شرایط مهیا نبود و مسائل غیر فنی در تیم دخیل بود از این تیم می‌روم.

وی در ادامه به درگیری رحمتی با مرزبان اشاره کرد و افزود: من متوجه این صحنه نشدم، اما به نظر نمی‌آید اتفاق خاصی افتاده باشد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول