اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال سپاهان:

لیست مازاد نداریم/ هر بازیکنی دلش با سپاهان نیست، برود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: قصد داریم تمام بازیکنان خود را حفظ کنیم و به هیچ عنوان لیست مازاد نداریم.

لیست مازاد نداریم/ هر بازیکنی دلش با سپاهان نیست، برود

رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: قصد داریم برای فصل بعد تمام بازیکنان سپاهان را در اختیار داشته باشیم و به هیچ عنوان لیست مازاد نداریم مگر آنکه بازیکنی خودش قصد داشته باشد از تیم سپاهان جدا شود که در آن صورت هیچ بازیکنی را نیز به زور در تیم نگه نمی‌داریم.

وی در ادامه به درگیری سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال با هادی مرزبان مربی سپاهان اشاره کرد و افزود: در بازی رفت تیممان در تهران، رحمتی احساس بدی نسبت به مربی تیم ما پیدا کرده بود، زیرا فکر می‌کرد وی هواداران سپاهان را بر علیه این بازیکن تحریک کرده که این‌گونه نبود و در این بازی نیز با ذهنیتی که برای دروازه‌بان تیم ملی وجود داشت به سمت مرزبان حمله‌ور شد که در پایان دیدار نیز با وی صحبت کردم که امیدوارم سوءتفاهم‌ها برطرف شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان هم‌چنین به فصل نقل و انتقالات اشاره کرد و بیان داشت: برای بازیکنان سایر باشگاه‌ها نیز افتخاری محسوب می‌شود که در تیم سپاهان حضور داشته باشند و کرانچار نیز لیست چند بازیکن را به تیم داده که خوش‌بختانه بازیکنان خوبی نیز در آن مشاهده می‌شود.

وی تاکید کرد: سال گذشته نیز به خسرو حیدری گفتیم دوست داری در تیم سپاهان حضور داشته باشی که وی اظهار عدم رضایت کرد و ما نیز رضایت‌نامه این بازیکن را صادر کردیم، در حال حاضر نیز این شرایط برای سایر بازیکنان سپاهان وجود دارد و هر بازیکنی که دلش با سپاهان نباشد می‌تواند از این تیم برود.  

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول