اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیبت سؤال برانگیز تیم سپاهان نوین در سبزوار

سپاهان بهانه به دست حریفانش داد

خبرگزاری فارس: غیبت سؤال برانگیز تیم سپاهان نوین برابر ثامن سبزوار موجب شده تا بهانه به دست تیم سبزواری بیفتد و حضور نیافتن تیم اصفهانی در این دیدار را دلیلی برای بالا نرفتن تفاضل گل تیم صدرنشین سپاهان اعلام کنند.

سپاهان بهانه به دست حریفانش داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در ادامه مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال قرار بود تیم سپاهان نوین اصفهان در سبزوار به دیدار تیم ثامن‌الحجج این شهر برود اما به دلیل حضور نیافتن تیم اصفهانی، این بازی لغو شد.

در حال حاضر بدون احتساب بازی‌های این هفته دو تیم سپاهان و ثامن رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده بودند، اما تفاضل گل اصفهانی‌ها از حریف خود بیشتر بود.

حضور نیافتن تیم سپاهان نوین که گفته می‌شود به دلیل تهیه نشدن بلیط سفر به سبزوار بوده است، با ابهاماتی رو به رو شده و ثامنی‌ها مدعی شده‌اند تیم سپاهان نوین برای اینکه تفاضل گل تیم سبزواری بالا نرود، حاضر به رویارویی در این بازی نشده‌اند.

به عبارتی به دلیل غیبت تیم سپاهان نوین نتیجه این بازی از سوی کمیته انضباطی ده بر صفر به سود تیم سبزواری اعلام می‌شود، اما این تیم با این توجیه که در صورت بازی کردن می‌توانست تفاضل گل بهتری را به دست بیاورد، معترض غیبت سپاهان نوین شده است.

این در حالی است که در شرایط فعلی با توجه به بالاتر بودن تفاضل گل سپاهان، این تیم شانس نخست قهرمانی است و در صورتی که این تفاضل را در دیدارهای بعدی نیز حفظ می‌کرد، می‌توانست از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کند و نتیجه ثامن در دیدارهایش تأثیری در وضعیت این تیم نداشت.

اما با توجه به اتفاق رخ داده این بهانه دست تیم سبزواری آمده است و بهتر بود تیم سپاهان نوین که در این فصل تا بدین جا قعر نشین است، در برابر ثامن نیز به میدان می‌رفت.

به گزارش فارس، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون هندبال برای بررسی پرونده لغو بازی ثامن و فولاد نوین روز چهارشنبه برگزار شده و در مورد بازی ثامن با سپاهان نوین تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول