اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سپاه عاشورا به مناسبت ارتحال امام(ره)

اجازه نخواهیم داد انقلاب به دست زیاده‌خواهان افتد

خبرگزاری فارس: سپاه عاشورا امروز در بیانیه‌ای به مناسبت ارتحال امام راحل اعلام کرد: ملت ایران اجازه نمی‌دهد انقلاب، این میراث معنوی امام(ره) به دست نااهلان و نامحرمان افتاده و یا مورد تعرض زیاده‌خواهان و مستبدان عالم قرار گیرد.

اجازه نخواهیم داد انقلاب به دست زیاده‌خواهان افتد

سپاه عاشورا امروز با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی امام‌خمینی(ره) اظهار کرد: 14 خرداد، یادآور خاطرات غم‌انگیزی است که در کمال ناباوری، شاهد پرواز سرخ سیمرغی شدیم که ما را از وادی‌های پرخطر سیر و سلوک سیاسی عبور داد و به قاف عزت، اقتدار، استقلال و آزادگی رساند و نگذاشت گَرد ذلت و خواری بر دامن ما فرو نشیند. در  سایه نَفَس رحمانی و الهی آن پیر ربّانی است که امروز ندای «هیهات من‌الذله» از سرتاسر جهان هستی به گوش می‌رسد و گوش مستکبران و مستبدان عالم از این ندای آسمانی و ملکوتی دارد کر می‌شود.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: 14 خرداد، یادآور ایامی است که خمینی کبیر(ره) امانت سنگین انقلاب اسلامی ایران را که محصول خون سرخ هزاران شهید گلگون‌کفن انقلاب اسلامی ایران است، بر دوش خلف صالح و امینش امام خامنه‌ای نهاد تا بتواند با عبور از گرداب‌ها و طوفان‌های فتنه‌‌گرانه فرهنگ غربی و فتنه‌انگیزان استبدادپیشه جهانی، به دست صاحب اصلی انقلاب یعنی حضرت بقیه ا... الاعظم (عج) برساند.

این بیانیه افزوده است: اینک سپاه عاشورا ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن 14 خرداد سالروز ارتحال ملکوتی امام امت(ره) بر تمام امت ولایتمدار ایران اسلامی و پاسداران حریم ولایت و ضمن گرامیداشت سالروز 15 خرداد، با شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایران پیمان می‌بندد که دوشادوش نیروهای مسلّح سرافراز ایران اسلامی ضمن تبعیت کامل از فرامین الهی‌گونه فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، در صیانت از حریم ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف متعالی نظام اسلامی، یادگار خمینی کبیر، در دفاع از مرزهای جغرافیایی، معنوی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران تا آخرین قطره خون لحظه‌ای درنگ نکرده و نخواهد گذاشت انقلاب اسلامی ایران این میراث معنوی امام راحل(ره) به دست نااهلان و نامحرمان افتاده و یا مورد تعرض زیاده‌خواهان، آزمندان و مستبدان عالم قرار گیرد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول