اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

مردم قم در ‌همایش «شهر سالم، شهروند سالم» پیاده‌روی کردند

خبرگزاری فارس: دوازدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی امروز با استقبال کم‌نظیر مردم ورزش دوست استان قم برگزار شد.

مردم قم در ‌همایش «شهر سالم، شهروند سالم» پیاده‌روی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دوازدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم یکی از ‌بزرگ‌ترین همایش‌های پیاده‌روی در مقایسه با دوره‌های گذشته و سومین همایش برگزار شده از سال 1387 تاکنون محسوب می‌شود که امروز به یمن فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز تولد بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و با شعار شهر سالم و شهروند سالم با حضور جمعیت زیادی از دوستداران ورزش و همچنین مسئولان استان قم برگزار شد. 

حضور امیر مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشورمان و مسئولان تربیت بدنی قم که متولیان برگزاری چنین همایش‌هایی هستند و همچنین شرکت حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور استاندار قم موجب شده بود تا بسیاری از خانواده‌ها نیز با لباس‌های ورزشی و دلگرمی بیشتر در این همایش حضور پیدا کنند.

 

پیاده‌روی با شعار شهر سالم و شهروند سالم

شرکت‌کنندگان در دوازدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم از ساعت هفت صبح بیست و دومین روز از اردیبهشت ماه حرکت خود را از مقابل مجموعه بزرگ ورزشی شهید جعفر حیدریان قم آغاز کرده و تا بوستان تفریحی ورزشی علوی قم پیاده‌روی کردند.

با توجه به اینکه فاصله مجموعه ورزشی شهید حیدریان تا بوستان علوی نزدیک به هشت کیلومتر است، خانواده‌های ورزش دوست قمی هشت کیلومتر مسیر رفت و همین مسافت را در مسیر برگشت پیاده‌روی کردند تا یک روز مفرح را با ورزش به یاد سپردند.

 

حضور مسئولان استان قم در جمع مردم ورزش‌دوست

همانند همایش‌های دوره‌های قبل، حضور مسئولان استان قم در دوازدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی قم نمود داشت و برخی از آنها با لباس‌های ورزشی در جمع مردم حضور یافتند.

استاندار و معاونین استانداری قم، مدیرکل و معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، مسئولان ستاد دیه و امور زندان‌های استان قم، برخی مسئولان نیروی انتظامی، حضور در جمع مردم ورزش دوست قم را به استراحت در یک روز تعطیل ترجیح داده و در دوازدهمین همایش پیاده‌روی خانوادگی مشارکت داشتند.

 

اهدای کمک هزینه سفرهای زیارتی و مساعده خودروی پراید

در پایان دوازدهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم، آیین قرعه‌کشی با حضور مسئولان حاضر در همایش انجام شد و کمک هزینه خرید یک دستگاه خودروی پراید و همچنین کمک هزینه‌ سفر به خانه خدا، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و جوایزی نظیر دوچرخه بر اساس قرعه به مردم ورزش دوست قم تعلق گرفت.

استاندار قم نیز به یمن میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) به 24 نفر از افرادی که نام آنها زهرا، فاطمه و علی بود ربع سکه اهدا کرد.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول