اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت انجمن‌های ورزشی کرمان:

مربیگری برخی رشته‌ها را از انحصار در‌می‌آوریم / کرمان توان میزبانی تمام رشته‌ها را دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت انجمن‌های ورزشی استان کرمان گفت: در برخی از رشته‌ها انحصار مربیگری وجود دارد که با این روند به شدت برخورد می‌کنیم.

مربیگری برخی رشته‌ها را از انحصار در‌می‌آوریم / کرمان توان میزبانی تمام رشته‌ها را دارد

اصغر سرمرست امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اینکه مربیگری در برخی رشته‌ها که پیش از این در قالب هیئت ورزش‌های همگانی فعالیت می‌کردند، انحصاری شده است، گفت: یکی از اقداماتی که تاکنون در هیئت انجام داده‌ایم، باز کردن فضا برای تمام کسانی است که می‌توانند استعدادهای خود را هم به ‌عنوان مربی و هم بازیکن شکوفا کنند و رشته‌هایی که مربیگری در آنها انحصاری بود را از این حالت بیرون آوردیم. 

سرمست افزود: کرمان توانمندی‌های بسیار خوبی در امر میزبانی مسابقات انجمن‌های ورزشی دارد و در تلاش هستیم، میزبانی برخی رشته‌های انجمنی را در سال 91 به عهده بگیریم.

وی عنوان کرد: در نخستین میزبانی خود نیز رقابت‌های دارت قهرمانی کشور خانم‌ها و آقایان را تا پایان خرداد ماه در کرمان برگزار می‌کنیم.

سرمست بیان داشت: در برخی از رشته‌ها همانند سپک‌تاکرا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و علاوه بر اینکه تیم آقایان کرمان در لیگ برتر حضور دارد در سال‌جاری شاهد حضور تیم بانوان کرمان در لیگ برتر هم هستیم.

وی درباره اینکه ورزشی‌نویسان استان نیز می‌توانند در کلاس‌های فرهنگی این هیئت شرکت کنند، گفت: اقدامات فرهنگی خوبی تاکنون در هیئت تدوین شده است که مهم‌ترین آن برگزاری کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی برای تمام ورزشکاران و حتی ورزشی‌نویسان به صورت رایگان است و ثبت‌نام این کلاس ها از ابتدای همین هفته به مدت 10 روز در دفتر مشترک هیئت‌های ورزشی آغاز شده است.

سرپرست هیئت انجمن‌های ورزشی استان کرمان تصریح کرد: همچنین برگزاری مجمع عمومی سالانه با حضور دبیر فدراسیون در کرمان انجام می‌شود و یکی از اقداماتی است که می‌تواند در راستای تعامل و هم‌اندیشی در راستای بهتر پیش رفتن امور هیئت در کرمان مفید باشد.

سرمست ابراز داشت: انجمن‌های ورزشی رشته‌هایی مفرح برای خانواده‌ها هستند و از مسئولان انتظار می‌رود با حمایت از این هئیت هم در بعد قهرمانی و هم در بعد ورزش‌های همگانی مسیر توسعه ورزش را در کشور و استان هموار کنند.

وی گفت: جا دارد از زحماتی که تا کنون استاندار کرمان، مدیر کل ورزش و جوانان و هم چنین معاون ورزشی این اداره متحمل شده‌اند تا این هیئت به مردم معرفی شود، تشکر کنم. 

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول