اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردبیل

کلاس مربیگری درجه 2 اسلحه اپه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شمشیربازی استان اردبیل از برگزاری کلاس مربیگری درجه 2 اسلحه اپه کشور به میزبانی اردبیل خبر داد.

کلاس مربیگری درجه 2 اسلحه اپه برگزار می‌شود

حافظ علی آقاجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در راستای برنامه‌های آموزشی و ارتقای مربیگری هیئت استان و با پیگیری‌های مداوم هیئت شمشیربازی استان و موافقت فدراسیون شمشیربازی، کلاس درجه دو مربیگری تخصصی اسلحه اپه در اردبیل برگزار می شود.

وی افزود: این کلاس که برای اولین بار در تاریخ شمشیربازی کشور برگزار می‌شود قرار بود در دی ماه سال گذشته برگزار شود که به دلیل همزمانی با امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها معوق شد.

آقاجانی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و موافقت فدراسیون این کلاس از 20 لغایت 25 خرداد ماه جاری با حضور مربیانی از استان‌های مختلف کشور در محل سالن شمشیربازی 12 بهمن اردبیل برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت شمشیربازی استان اردبیل خاطرنشان کرد: چهار نفر از مربیان واجد شرایط از استان اردبیل که دو نفر آقا و دو نفر از بانوان هستند هم در این کلاس حضور خواهند یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: در ادامه تجهیز هیئت‌های فعال شمشیربازی شهرستانی استان اردبیل، معادل 6.5 میلیون ریال تجهیزات شمشیربازی تحویل هیئت شهرستان گرمی شد.

آقاجانی بیان داشت: این تجهیزات که دومین مرحله تجهیز هیئت شهرستان گرمی است شامل شمشیر کامل اپه، شمشیر کامل فلوره، ساک شمشیربازی، وست نرمال و ماسک شمشیربازی است که در راستای ارتقای توان تجهیزاتی هیئت‌های فعال شمشیربازی استان در اختیار این هیئت قرار می‌گیرد.

دبیر هیئت شمشیربازی استان اردبیل یادآور شد: بعد از شهرستان‌های نیر و خلخال که طی هفته‌های گذشته به ترتیب برای هفتمین و پنجمین بار تجهیز شده‌اند، با تجهیز هیئت گرمی، نوبت به هیئت شمشیربازی شهرستان سرعین رسیده است تا طی هفته‌های آینده مرحله دوم تجهیزات خود را دریافت کند.

وی تصریح کرد: این در حالیست که براساس اعلام هیئت شمشیربازی استان اردبیل، تجهیزات هیئت‌های غیر فعال از جمله هیئت‌های پارس‌آباد و مشگین‌شهر هم در حال جمع‌آوری و عودت به هیئت استان است تا در اختیار هیئت‌های فعال شهرستانی قرار گیرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول