اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودو خبر داد

برگزاری کلاس‌های مربیگری جودو در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جودوی استان کرمان گفت: برگزاری کلاس‌های تئوری مربیگری در راستای ارتقای دانش مربیان در کرمان ادامه می‌یابد.

برگزاری کلاس‌های مربیگری جودو در کرمان

محمد اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: کلاس‌های تئوری مربیگری درجه سه جودو از چهارشنبه هفته گذشته با حضور 52 مربی از سراسر استان کرمان آغاز شد و امروز به پایان رسید.

وی افزود: در این کلاس‌ها که برای مربیان مرد و زن تدارک دیده شده است، اساتید برجسته تربیت بدنی به ارائه تئوری‌های مربیگری می‌پردازند و پس از آن که مربیان برگزیده در آزمون تئوری مربیگری موفق شدند، به کلاس‌های عملی راه پیدا می‌کنند.

اکبری خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این کلاس‌ها ارتقای سطح دانش مربیگری جودو در استان کرمان است و به لطف خداوند برگزاری این کلاس‌ها که به شکل منسجم از سال گذشته آغاز شده، همچنان ادامه دارد و در ماه‌های آینده نیز مربیان دیگری در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: با برگزاری این کلاس‌ها توانسته‌ایم مربیانی کارآمد را روانه شهرستان‌ها کنیم تا استعدادهای جودو در جای‌جای استان کرمان شناسایی شده و به خوبی پرورش داده شوند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول