اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت جودو چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری کلاس‌ مربیگری درجه 2 و 3 جودو در شهرکرد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت جودو چهارمحال و بختیاری گفت: کلاس‌های مربیگری جودو درجه 2 و 3 ملی این رشته خردادماه جاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌ مربیگری درجه 2 و 3 جودو در شهرکرد

امان‌الله رئیسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: افزایش سطح دانش فنی مربیان استان و معرفی مربیان جدید در این رشته به استان و کشور یک ضرورت برای هیئت جودوی این استان به شمار می‎رود که این موضوع با توجه به اهمیت آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا برگزاری کلاس‌های مربیگری درجه 2 و 3 ملی این رشته طی خردادماه جاری در مرکز این استان برنامه‏‎ریزی شده است.

به گفته رئیسی، این کلاس‌های آموزشی در سطح پیشرفته برگزار می‌شود تا بتوان از طریق آن سطح این رشته ورزشی را در چهارمحال و بختیاری ارتقا داد.

وی از حضور مدرسان مجرب فدراسیون جودوی کشور در این کلاس‌ها خبر داد و گفت: این کلاس‌های آموزشی از دوم تا پنجم خردادماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

دبیر هیئت جودو چهارمحال و بختیاری با اشاره به وضعیت ورزش جودوی این استان در سطح ملی، گفت: در حال حاضر با وجود مشکلات و نبود کمک‌های حمایتی، از وضعیت خوبی در کشور به ویژه در بخش جودوی بانوان برخوردار هستیم که بدون تردید این شرایط قابل رشد و ارتقا است.

رئیسی افزود: امید می‌رود با توجه به نگاه مسئولان و وارد شدن بخش خصوصی، جودو چهارمحال و بختیاری با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای خوب خود بتواند جایگاه اصلی خود را در کشور به دست آورد.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول