اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت باستانی استان اصفهان خبر داد

برگزاری مربیگری درجه دو باستانی برای نخستین بار در کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت باستانی استان اصفهان گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت در سال جاری می‌توان به برگزاری دوره مربیگری درجه دو باستانی برای نخستین بار در کشور اشاره کرد.

برگزاری مربیگری درجه دو باستانی برای نخستین بار در کشور

رضا اخروی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از جمله موارد آموزشی که هیئت باستانی استان اصفهان با جدیت مدنظر قرار داده برپایی دوره مرشدی است.

وی با بیان اینکه در تاریخ 17 اردیبهشت‌ماه سال جاری تیم باستانی اصفهان عازم کشور ایرلند می‌شود، تصریح کرد: سفر تیم باستانی اصفهان به دلیل برپایی و اجرای مراسم ویژه این رشته ورزشی است.

رئیس هیئت باستانی استان اصفهان اظهار داشت: تقویم ورزشی هیئت باستانی تدوین شده و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و حساب شده اجرا می‌شود.

وی در مورد تفاهم‌نامه منعقده بین هیئت باستانی استان اصفهان و اداره‌کل ورزش و جوانان این استان با بیان اینکه تفاهم‌نامه هنوز نوشته نشده است، تصریح کرد: در سال جاری برنامه‌های این هیئت از گستردگی خاصی برخوردار است که این موضوع بودجه‌ای قابل قبول نیز می‌طلبد.

اخروی اضافه کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در هر سال مبلغی در حدود 120 میلیون‌ تومان با هیئت باستانی استان اصفهان امضاء می‌کند که البته تنها بخشی از این پول پرداخت می‌شود.

وی تأکید کرد: در صورتی که بودجه‌ای لازم در اختیار هیئت باستانی استان اصفهان قرار بگیرد به طور حتم شاهد ارتقای هر چه بهتر و بیش‌تر این رشته ورزشی در سطح استان اصفهان هستیم.

به گزارش فارس، هیئت باستانی استان اصفهان برای سومین سال متوالی توانست عنوان برترین هیئت باستانی را در بین سایر استان‌های کشور از آن خود کند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول