اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین‌زهرا:

‌مسئولان ‌‌دغدغه‌های مردم را در زمینه‌های اقتصادی برطرف کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار ‌بویین‌زهرا گفت: ‌مسئولان ‌با قدرت و تلاش بیشتر برای خدمات‌رسانی به مردم و رفع دغدغه‌های اقتصادی آنان گام برداشته و زمینه توسعه و پیشرفت همه‌جانبه کشور را مهیا کنند.

‌مسئولان ‌‌دغدغه‌های مردم را در زمینه‌های اقتصادی برطرف کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، مصطفی شاه‌محمدی عصر امروز در مراسم دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثار‌گران شهرستان بویین‌زهرا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز با پشتوانه مردم در برابر تمام زور‌گویی‌های استکبار و دولت‌های غربی ایستادگی می‌کند، اظهار کرد: قطعا ملت وفادار و با بصیرت ایران اسلامی با پیروی از آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی سبب نابودی تمام حکومت‌های دیکتاتور جهانی شده است.

وی افزود: امروز دیگر هیچ ابر قدرتی در جهان وجود ندارد که در برابر عزم و اراده پولادین ملت ایران اسلامی تاب تحمل و مقاومت داشته باشد و بتواند به کشور هجوم آورد.

معاون فرماندار بویین‌زهرا با اشاره به دستاورد‌های جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تا‌کنون تصریح کرد: انقلاب اسلامی با پیروزی در برابر رژیم شاهنشاهی موجب این شد که احکام و دستورات دین مبین اسلام در جامعه برای مردم پیاده شود.

شاه‌محمدی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول ایام دفاع مقدس بیان کرد: رزمندگان و بسیجیان با ایستادگی و مقاومت در برابر نیروی متجاوز به تمام کفار و منافقان در سراسر عالم فهماندند که ایمان به خدا و تکیه بر نیروی الهی مهمترین و اصلی‌ترین رکن پیروزی و استقلال است.

وی حضور یکپارچه و سراسری مردم در صحنه‌های حمایت از ولایت فقیه را در همه حال مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی برشمرد و تأکید کرد: پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی همان چیزی است که در همه حال برای ملت مقتدر و قدر‌شناس ایران اسلامی پیروزی و افتخار آورده است.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به فشارهای اقتصادی و همه‌جانبه غرب بر علیه ایران اسلامی تصریح کرد: کشور‌ها و حکومت‌های غربی امروز خود به شدت در گرداب نابسامانی‌ها و مشکلات اقتصادی فرو رفته‌اند و به هیچ عنوانی نمی‌توانند در برابر ملت عظیم ایران ایستادگی کرده و خدشه‌ای به اصل نظام اسلامی وارد کنند.

شاه‌محمدی حضور و مشارکت باشکوه و پرنشاط اقشار گسترده جوانان و نخبگان ایرانی در عرصه‌های علمی و فناوری را بسیار چشمگیر توصیف کرد و افزود: امروز فرزندان ایران اسلامی با تلاش و سعی مضاعف در عرصه‌های علمی سبب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان می‌شوند.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات و موانع در کشور بیان کرد: مسئولان و متولیان نظام اسلامی وظیفه دارند که با قدرت و تلاش بیشتر برای خدمات‌رسانی به مردم و رفع دغدغه‌های آنان گام برداشته و زمینه توسعه و پیشرفت همه‌جانبه کشور را مهیا کنند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول