اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محمودآباد:

وضعیت فرهنگی دانشگاه‌ها مطلوب ارزش‌های اسلامی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار محمودآباد با اظهار تأسف از فضای نامطلوب فرهنگی دانشگاه‌ها، این فضا را خارج از شأن ارزش‌های فرهنگی و اسلامی جامعه دانست و بر اجرای درست امور فرهنگی مبتنی بر فرهنگی دینی و مذهبی تاکید کرد.

وضعیت فرهنگی دانشگاه‌ها مطلوب ارزش‌های اسلامی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، نشست شورای فرهنگ عمومی این شهر عصر امروز با حضور فرماندار و نایب رئیس این شورا و اعضای آن در محل فرمانداری محمودآباد برگزار شد.
فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی محمودآباد در این نشست بیان کرد: بحث در زمینه وجود مشکلات فرهنگی بیانگر ارائه نمونه‌ها و مصادیق معضلات است و باید مباحث مطروحه را به سمت موضوع‌هایی برد، ریشه‌های مشکلات را شناخت و در پی از بین بردن آن بود.
جواد واحدی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان باید در راستای فعالیت‌های فرهنگی درباره حفظ ارزش‌های اسلامی برنامه‌های مدون و قابل اجرایی ارائه کنند.
واحدی تاکید کرد: در این راه باید برای جوانان و نخبگان فرهنگ و هنر سند راهبردی برنامه‌ها را با موضوع‌های تخصصی ارائه کنیم.
نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی محمودآباد با اظهار تاسف از فضای نامطلوب فرهنگی در دانشگاه‌ها گفت: جای تاسف است که وضعیت فرهنگی دانشگاه‌ها چندان درخور توجه و مناسب با شأن و ارزش‌های فرهنگی و اسلامی جامعه نیست.
عالی‌ترین مقام اجرایی محمودآباد تصریح کرد: روسای دانشگاه‌ها دراین راستا باید اقدامات جدی‌تری از جمله شناساندن معضلات اجتماعی و از همه مهم‌تر اطلاع‌رسانی جدی در زمینه تهاجم فرهنگی، شبکه‌های ماهواره‌ای مخرب فارسی زبان برای نسل‌های جوان و آحاد جامعه انجام دهند.
به گزارش فارس، ارائه سند راهبردی فعالیت‌های فرهنگی و هنری توسط اعضای شورا، تشکیل همایش تخصصی پیرامون اطلاع‌رسانی در زمینه تهاجم فرهنگی، ماهواره‌های فارسی زبان، پیگیری جدی در زمینه بهبود و رفع وضعیت موجود فرهنگی در دانشگاه‌ها و برپایی کلاس‌های مهارت زندگی در سطح دانشگاه‌ها از جمله مصوبات این جلسه بوده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول