اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل زندان‌های سیستان‌ و بلوچستان:

تضمین ارزش‌های اسلامی بر عهده بسیجیان است

خبرگزاری فارس: مدیر کل زندان‌های سیستان و بلوچستان گفت: تضمین مسیر انقلاب و ارزش‌های اسلامی بر عهده بسیجیان است.

تضمین ارزش‌های اسلامی بر عهده بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های سیستان و بلوچستان، علیرضا بابایی در مراسم معارفه فرمانده بسیج پایگاه مقاومت شهید لاجوردی این اداره کل اظهار داشت: وظیفه و مسئولیت بسیج در سازمان‌ها و ادارات، روشن نگه‌داشتن مسیر انقلاب اسلامی در تمام شئون اداری است.

وی افزود: بسیجیان وظیفه و مسئولیت پاسداشت ارزش‌ها و باورهای انقلاب و جمهوری اسلامی در فضای جامعه و حرکت در مسیر و خط شهدای انقلاب اسلامی و تضمین کننده مسیر انقلاب و ارزش‌های اسلامی  را برعهده دارند.

مدیر کل زندان‌های سیستان و بلوچستان با اشاره به مسئولیت خطیر بسیج در جامعه اضافه کرد: بسیجیان نقش هدایت آحاد جامعه و مدعی اجرای عملی منویات و فرامین مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) را در تمام سطوح و بخش‌های جامعه بر عهده دارند.

بابایی با تأکید بر اینکه هویت شیعه و زعامت و رهبری امام خمینی (ره) منجر به پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران شد ادامه داد: دهه فجر، دهه گرامیداشت یاد و خاطره مبارزان و شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) است که با تأکید بر هویت شیعه و محوریت اسلام به پیروزی رسید و با تأسی و پیروی از ارزش‌ها و فرهنگ شیعه در مدت 33 سال پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در مقابل تهدیدات و توطئه‌های استکبار جهانی و دشمنان داخلی با اقتدار و با عزت ایستادگی کرده است.

وی با اشاره به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه 14 بهمن و انتقاد ایشان از گسترش تجمل‌گرایی و دنیاطلبی در جامعه افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید تلاش شود تا روحیه مصرف‌زدگی و دنیاطلبی در جامعه کاهش یابد و در این راستا مهمترین رسالت بسیج و بسیجیان، تلطیف فضای روزمره کاری و گسترش فرهنگ و روحیه بسیجی و تزکیه نفس و کار جهادی در جامعه است.

این مسئول قضایی با گرامیداشت شهید لاجوردی ادامه داد: در سازمان زندان‌ها، مسئولان و انسان‌های بزرگی منشأ خیر و خدمتگزاری به مردم بوده و هستند از جمله شهید بزرگوار اسدالله لاجوردی رئیس سابق این سازمان که همواره به عنوان یک شاخص و معیار در انقلاب اسلامی و پیشگام در مبارزه با رژیم طاغوت پهلوی محسوب می‌شود.

بابایی بیان داشت: کارکنان این سازمان با تأسی و پیروی از این شهید بزرگوار حافظ و پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با بیان اینکه پایگاه مقاومت بسیج شهید لاجوردی زندان‌های استان از پایگاه فعال و برتر ادارات استان است اظهار داشت: پایگاه مقاومت بسیج شهید لاجوردی زندان‌های سیستان و بلوچستان و کارکنان بسیجی این اداره کل به عنوان الگو و یک مجموعه موفق در بین پایگاه‌های بسیج ادارات محسوب می‌شود.

محمدعلی میری ادامه داد: امید است در دوره جدید ما شاهد سرفصلی نو در اجرای برنامه‌های مطلوب در زمینه عینی‌سازی، اثر بخشی و تعمیق و گسترش تفکر بسیجی در میان کارکنان زندان‌های استان باشیم.

در این مراسم، تیمور عبدلوند به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج زندان‌های استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول