اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سبزوار:

دهه فجر‌ سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش‌های اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سبزوار گفت: دهه فجر‌ سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش‌های اسلامی است.

دهه فجر‌ سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش‌های اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حجت‌الاسلام غلامحسین ابراهیمی ظهر امروز در دیدار با جمعی از مسئولان ادارات، نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌های این شهرستان با بیان اینکه ولایت اصلی‌ترین اصول قانون اساسی است، اظهار داشت: ولایت ستون خیمه انقلاب است و راز بزرگداشت 9 دی نیز همین امر است که وقتی مردم مشاهده کردند ولایت مورد هجمه قرار گرفته وارد صحنه شدند و به مقابله با ولایت‌ستیزان برخاستند.

ابراهیمی ادامه داد: ولایت صاحب این کشور است و احترام همه مسئولان در این نظام به اندازه‌ حریمی است که در عمل برای ولایت قائل هستند، ولایت فقیه، رهبری سیاسی کشور را پذیرفت و آن را به ساحل امن پیروزی رساند و آن را از خطر‌ها رهانیده است.

وی بر جمهوریت نظام به معنای تکیه بر آرای مردم تأکید کرد و اظهار داشت: در دهه فجر امسال که مقارن با برگزاری انتخابات مجلس شده است همه باید تلاش کنند تا شاهد حداکثر مشارکت مردم در انتخابات باشیم.

خطیب جمعه چناران یادآور شد: روح و ستون فقرات انقلاب اسلامی دین و معنویت است که در دهه فجر انقلاب اسلامی نیز باید بر این عنصر تأکید کرد تا مجموعه برنامه‌هایی که در سراسر کشور برگزار می‌شود عنصر معنویت در آن حاکم باشد.

وی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است، در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین ‌کننده و بی‌مانند به شمار می‌رود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول