اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه استان زنجان:

احیای ارزش‌های اسلامی از دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه استان زنجان گفت: احیای ارزش‌های اسلامی از دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

احیای ارزش‌های اسلامی از دستاوردهای انقلاب است
روح‌الله صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی در حال حاضر کشورهای مختلف منطقه با تاسی از صبر و استقامت مردم ایران در برابر دشمنان مقاومت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با احیای ارزش‌های اسلامی شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی را در جهان طنین‌انداز کرد، افزود: انقلاب اسلامی بدون وابستگی به قدرت‌های شرق و غرب در راستای احیای ارزش‌های اسلامی در جهان گام برداشت.

دبیر حزب موتلفه استان زنجان با اشاره به دستاوردهای مختلف انقلاب در جهان بیان داشت: مقایسه دستاوردهای انقلاب اسلامی با گذشته مقایسه نور با ظلمت است چرا که به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای مهم و تاثیر‌گذاری در جامعه به دست آمده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ممالک اسلامی با تاسی از انقلاب با نظام‌های سرمایه‌داری و استبدادی به مبارزه برخواسته و به دنبال احیای خواسته‌های خود هستند.

صمدی با بیان اینکه جنبش وال‌استریت در راستای احقاق حقوق 99 درصدی مردم آمریکا و اروپا به پا خواسته  است، خاطرنشان کرد: این جنبش خواهان گسترش عدالت در جامعه جهانی است.

وی دستاوردهای نظام را در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ایران اسلامی آگاه‌ترین و مستقل‌ترین کشور جهان در حال حاضر محسوب می‌شود.

دبیر حزب موتلفه استان زنجان دستاوردهای زیر بنایی کشور در زمینه‌های علمی و تکنولوژی را حاصل استقلال کشور در بخش‌های مختلف عنوان کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحولات بزرگی در بخش‌های مختلف کشور حاصل شده است.

وی احیای ارزش‌های اسلامی را از دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی برشمرد و اذعان داشت: تحولات شگرف فرهنگی، رشد و ترقی ارزش‌های انسانی و مقابله با جنگ نرم دشمنان از پروژه‌های مهم این بخش محسوب می‌شود.

صمدی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان در عرصه‌های مختلف بیان داشت: ترور دانشمندان هسته‌ای آخرین برنامه نا‌موفق دشمن علیه کشور است که عزم ملت ایران را برای مقابله با هجوم بی‌امان دشمن بیشتر کرده و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را خنثی کرده است.

وی رمز ماندگاری آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: حضور مردم در صحنه با اطاعت از ولی‌ فقیه از دیگر عوامل پیروزی نظام در برابر دشمنان است.

دبیر حزب موتلفه استان زنجان راهپیمایی 22 بهمن را تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: حضور گسترده مردم در صحنه همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

وی با بیان اینکه مردم آگاهانه و با بصیرت در صحنه‌های دفاع از نظام به صحنه می‌آیند، خاطرنشان کرد: تجدید پیمان با مقام معظم رهبری از اهداف حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن است.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول