اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد

اجرای قوانین در ادارات دولتی بدون هیچ بهانه‌ای

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تمام قوانین و مقررات تصویب شده در دولت باید بدون هیچگونه قید و شرطی در ادارات و نهادهای دولتی اجرا شود.

اجرای قوانین در ادارات دولتی بدون هیچ بهانه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد طالبی، عصر یکشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: مدیران و مسئولان ادارات در استان‌ها باید به طور کلی مطیع قوانین کشوری بوده و آنها را بدون هیچگونه قید و شرط و بهانه‌ای به اجرا درآورند.

وی افزود: متاسفانه برخی مدیران، مدیریت را تنها در قرار دادن افراد در پست‌های مختلف و تصرف ساختمان‌ها می‌دانند و این امر سبب بروز برخی حواشی در مدیریت‌ها می‌شود که در این مورد باید دقت و تمرکز بیشتری توسط مدیران کل و روسای ادارات انجام گیرد.

این مسئول با اشاره به وجود محیط مازاد بر مصرف در برخی ادارات دولتی بیان کرد: مدیران کل تمام ادارات دولتی باید به این مورد توجه داشته و در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم برای ارائه محیط مازاد بر نیاز خود به سایر ادارات نیازمند به محیط را انجام دهند.

طالبی اضافه کرد: در برخی ادارات مشاهده می‌شود که مدیران برای جلوگیری از اعلام مازاد محیط، کارکنان و کارمندان خود را در چند ساختمان یا بخش جابه‌جا می‌کنند که این امر موجب واردشدن خدشه در بدنه ادارات می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر لزوم همکاری مدیران دستگاه‌های مختلف تصریح کرد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران نوعی امنیت محسوب می‌شود که پس از مدتی باید به هرنحو به فرد دیگری داده شود، بنابراین مدیران دستگاه‌ها باید توجه بیشتری به امور جاری در ادارات داشته باشند.

وی بازگرداندن فضای غیرمصرفی در ادارات مختلف را راهی برای افزایش همدلی میان مدیران دانست و عنوان کرد: در این صورت می‌توان شاهد همدلی و همکاری بیشتری میان دستگاه‌های مختلف در امور مختلف شد.

طالبی، در پایان اظهار داشت: جلوگیری مدیران از اعلام فضای مازاد در ادارات نوعی بی‌عدالتی محسوب شده و به عنوان تخلف مدیریتی شناخته می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول