اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

مسکن مهر نشان‌دهنده عدالت‌محوری دولت است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: مسکن مهر نشان‌دهنده عدالت‌محوری دولت است.

مسکن مهر نشان‌دهنده عدالت‌محوری دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی در پایان سفر وزیر راه به دشتستان در محل پایانه حمل و نقل برازجان در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به دشتستان اظهار داشت: شناسایی دغدغه‌ها و نیازهای مردم از رویکردهای مهم دولت‌مردان در دولت‌های نهم و دهم است و در این راستا شاهد شکل‌گیری سفرهای استانی در این دولت‌ها بودیم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: سفرهای استانی زمینه‌ساز آشنایی دولت‌مردان با نیازها و دغدغه‌های مردم در نقاط مختلف ایران اسلامی شد و به تبع نیازها و خواسته‌های امت مسلمان ایران اسلامی را تا حدود زیادی برطرف کرد.

خسروی در همین ارتباط بیان کرد: در سال‌های گذشته رهبر معظم انقلاب به منظور ترغیب مسئولان و دولت‌مردان سفرهای استانی را آغاز کردند و دولت احمدی‌نژاد این سنت نیکو را ادامه داد و رفع دغدغه‌های مردم را از این طریق مورد توجه قرار داد.

وی اضافه کرد: سفر رهبری در دهه 70 به استان بوشهر خیرات و برکات فراوانی به دنبال داشته و مردم ایران اسلامی هنوز از برکات این سفرها بهره می‌برند.

این مسئول بیان کرد: عدالت‌گستری از اهداف مهمی است که دولت خدمتگزار در سفرهای استانی دنبال می‌کند و تمام اقدامات دولت در این راستا معطوف بوده است.

فرماندار دشتستان این دولت را زنده کننده گفتار امام (ره) دانست و عنوان کرد: دولت احمدی‌نژاد زنده‌ کننده گفتار امام (ره) و تجلی‌گر سخنان رهبری است و در این راستا برای توسعه عدالت تلاش می‌کند.

خسروی ادامه داد: اعتباراتی که دولت برای آبادانی استان‌ها در نظر گرفته با اعتبارات دوره‌های قبل قابل مقایسه نیست و اعتبارات سفر استانی دولت به استان بوشهر 20 برابر اعتبارات تملک و دارایی استان بوشهر در سه سال گذشته بوده است.

وی تصریح کرد: اجرای عدالت اسلامی و خدمات‌رسانی به محرومین که در طلیعه نظام اسلامی متجلی است از خصائص و ویژگی‌های دولت خدمتگزار است.

فرماندار دشتستان متذکر شد: ارتباط با مردم و برگرداندن دولت به دامان مردم از اهدافی است که دولت در سفرهای استانی دنبال کرده و در قالب برنامه‌های فردی و عمومی اقداماتی ارزنده و مطلوب صورت پذیرفت.

خسروی ادامه داد: ان‌شاءالله این سنت حسنه در دولت‌های بعد ادامه یابد تا عقب‌ماندگی‌های دوران طاغوت در جمهوری اسلامی برطرف شود.

وی با اشاره به اهمیت مسکن مهر گفت: امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی شاهد افتتاح 10 هزار واحد مسکونی در سطح استان بوشهر بودیم و این واحدها در اختیار اقشار کم‌درآمد قرار می‌گیرد.

فرماندار دشتستان بیان کرد: مسکن مهر نشان‌دهنده عدالت‌محوری دولت است و این واحدها در سراسر کشور به شکل عادلانه در اختیار اقشار ضعیف قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول