اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور بویین ‌زهرا:

دانشگاه نیازمند توجه بیشتر دولت است / دانشگاهیان پرچم‌داران توسعه علمی کشور هستند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بویین ‌زهرا گفت: جامعه دانشگاهی برای تحقق برنامه‌های خود نیازمند توجه بیشتر دولت است.

دانشگاه نیازمند توجه بیشتر دولت است / دانشگاهیان پرچم‌داران توسعه علمی کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین ‌زهرا عبدالله گنجی ظهر امروز در نشست آموزشی دانشگاه‌ پیام نور شهرستان بویین ‌زهرا که در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای علمی کشور در سال‌های اخیر اظهار کرد: قطعا عزم و اراده محکم جوانان و دانشمندان ایرانی موجب تحول و جهش در مسیر بالندگی و شکوفایی میهن اسلامی می‌شود.

وی افزود: همه مسئولان و مردم در سال تولید ملی باید با توکل به خداوند و استعانت از ائمه اطهار در راه اعتلا و افتخارآفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند و دانشگاه‌ها در تحقق این مهم نقش ویژه‌ای دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بویین ‌زهرا با بیان احادیثی از پیامبر اسلام و ائمه معصومین پیرامون لزوم فراگیری علوم و فنون مختلف تصریح کرد: اسلام دینی است که در هر زمان و عصری همواره به مسلمانان در سراسر عالم دستور داده که با همت و تکیه بر توان خویش به مدارج بالای علوم و معرفت دست پیدا کنند.

گنجی با اشاره به فعالیت‌های علمی و آموزشی انجام شده در دانشگاه پیام‌نور بویین‌زهرا بیان کرد: در دو سال اخیر با عنایت به امر مهم دانش‌افزایی و تولید علم اقدامات و برنامه‌های بسیار مؤثر و نتیجه‌بخشی در این دانشگاه برای دانشجویان انجام شده است.

وی اضافه کرد: در سال جاری نیز قصد داریم تا با همکاری و طرح ایده‌های مناسب گام‌های مؤثری را در مسیر علمی و آموزشی این دانشگاه برداریم.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور شهرستان بویین ‌زهرا با بیان اینکه کشور در سال های اخیر با رشد علمی و توسعه اقتصادی روبه‌رو بوده، تصریح کرد: تلاش و تکاپو برای پیشرفت در هر زمان و مکانی می‌تواند موجب دستیابی یک کشور و یا گروه به اهداف والا و مقصد مورد نظر شود..

گنجی با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر مسئولان و دولت به دانشگاه و اقشار مختلف دانشجویان، بیان کرد: جامعه دانشگاهی ایران در حال حاضر نیازمند این است که با توجه بیشتر از سوی مسئولان باانگیزه و نشاط بیشتری به توسعه علمی و پیشرفت برای نظام اسلامی بپردازد.

وی عنوان کرد: امروز دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها، پرچم‌داران توسعه علمی در کشور هستند و با اراده و عزم مستحکم خویش این ظرفیت و توان را دارند که ایران اسلامی را به قله‌های رفیع و بلند اقتدار و عزت علمی رسانده و موجب خفت و ننگ برای دشمنان و معاندان نظام اسلامی شوند.

گنجی در خاتمه بر جنبش بیش از پیش دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی برای تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تأکید کرد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول