اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بازرسی گیلان خبر داد

بازرسی سرزده از نهادهای دولتی گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر کل بازرسی گیلان از بازرسی سرزده از نهادهای دولتی استان خبر داد.

بازرسی سرزده از نهادهای دولتی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید حمید حسینی در جمع روسای اداره‌های بازرسی استان بررسی و نظارت بر نحوه و چگونگی ارائه خدمات به مردم و رفتار مدیران و کارکنان دستگاه‌ها با مراجعان و بررسی تکریم ارباب رجوع را از جمله اهداف بازرسی سرزده از نهادهای دولتی استان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه بازرسی سرزده از تمام نهادهای دولتی شهرستان‌های استان انجام می‌شود، اظهار کرد: در این راستا 13 نهاد و دستگاه دولتی ماسال مورد بازرسی قرار گرفته است.

این مسئول، درباره اهمیت امر بازرسی و نظارت بر اداره‌ها و دستگاه‌ها تصریح کرد: اهمیت بازرسی در نظام جمهوری اسلامی ایران به لحاظ مردمی بودن نظام و وجود دغدغه خدمت رسانی صحیح و مطلوب بسیار مهم است.

وی ادامه داد: برای دستیابی و رسیدن به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شیوه‌های بازرسی مدون و منطبق با طبیعت نظام اسلامی استفاده از روش‌ها و متدهای بازرسی نوین که موضوع اجرای عدالت است، باید در دستور کار سازمان بازرسی مد نظر قرار گیرد.

به گفته حسینی، گروه‌های بازرسی ضمن بازدید از اداره‌ها و مشاهدات نحوه ارائه خدمات و شنیدن اظهارات مراجعان و مسئولان ذی‌ربط تصمیمات لازم را برای حسن جریان امور اتخاذ می‌کنند.

وی با بیان اینکه اقدام‌های نظارت و بازرسی نباید به طور مستقیم به سلامت کار و مصونیت حوزه‌های بازرسی شونده آسیب وارد کند، تصریح کرد: این دستگاه‌ها باید بازرسی را در کنار خود ببینند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول