اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شبانکاره خبر داد

صدور اخذ مجوز معدن برای شهرداری شبانکاره

خبرگزاری فارس: بخشدار شبانکاره از صدور اخذ مجوز معدن برای شهرداری شبانکاره خبر داد.

صدور اخذ مجوز معدن برای شهرداری شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره مختار چترسنجی سه‌شنبه شب در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: شناخت نیازهای مردم و رسیدگی به آنها در اولویت کار مسئولان قرار دارد و در سال جاری بیشترین همت را برای حل مشکلات مردم در تمام زمینه‌ها معطوف کرده‌ایم.

وی افزود: مشکلات کشاورزان و دامداران این بخش را با جدیت پیگیری کرده‌ایم که امیدوار هستیم به نتیجه مطلوب منجر شود.

بخشدار شبانکاره از وجود 58 روستا و آبادی در شبانکاره خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر این بخش دارای 23 روستا و 35 آبادی است که شغل بیشتر مردم کشاورزی در زمینه صیفی‌جات و دامداری است و تقویت کشاورزان مهم‌ترین اولویت در روستاهای شبانکاره است.

چترسنجی یادآور شد: تلاش برای ارائه تسهیلات کم‌بهره به فعالان کشاورزی و بهبود وضعیت آبیاری را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: تکمیل هنرستان سعادت، تکمیل سالن ورزشی و تلاش برای صدور مجوز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز از جمله موارد مهمی است که پیگیری می‌شود.

بخشدار شبانکاره از ساماندهی گلزار شهدای شبانکاره خبر داد و گفت: بهسازی و ساماندهی این گلزار با حمایت و همکاری بنیاد شهید استان در دستور کار قرار دارد.

چترسنجی از صدور اخذ مجوز معدن برای شهرداری شبانکاره خبر داد و افزود: این امر با تلاش بخشداری و شهرداری انجام گرفته که گام مهمی در پیشرفت شبانکاره است.

وی بر لزوم سنددار کردن زمین‌های مسکونی شبانکاره تاکید کرد و اظهار داشت: زمین‌های مسکونی شبانکاره مدت‌هاست که مشکل ثبت دارند و مردم نگران این وضعیت هستند که امیدوار هستیم به زودی مشکلات برطرف شود.

بخشدار شبانکاره یادآور شد: توسعه آبرسانی روستای بویری و ذکریایی، تعریض و آسفالت جاده گلدشت و انداختن آب سد رئیسعلی به کانال‌های کشاورزی از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها در سال جاری است.

چترسنجی خواستار بهبود وضعیت خطوط تلفن‌های ثابت و سیار شبانکاره شد و افزود: امیدوار هستیم با اهتمام شرکت مخابرات این مشکل نیز برطرف شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول