اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره خبر داد

اجرای 38 ویژه برنامه فرهنگی مذهبی در شبانکاره در نیمه اول خرداد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره از اجرای 38 ویژه برنامه فرهنگی مذهبی در شبانکاره در نیمه اول خرداد خبر داد.

اجرای 38 ویژه برنامه فرهنگی مذهبی در شبانکاره در نیمه اول خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد ظهر امروز در نشست با مسئولان اجرایی و فعالان فرهنگی و مذهبی بخش شبانکاره اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی بخش شبانکاره در سال‌های فعالیت بر اساس نیاز‌های بخش اقدام به فعالیت کرده است.

وی افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که در تمامی ایام سال برنامه‌های مذهبی و فرهنگی این نهاد از طریق فعالان فرهنگی و هیئت‌های مذهبی فعال در سطح بخش شبانکاره تداوم داشته باشد تا روابط این اداره با مردم روزبه‌روز گسترش یابد و از آن کاسته نشود.

نیک‌نژاد سطح روابط متقابل تبلیغات اسلامی بخش شبانکاره با مردم را مطلوب ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: روابط متقابل اداره تبلیغات اسلامی با مردم و فعالان فرهنگی و مذهبی در بخش شبانکاره بسیار خوب است و این مهم در پیشبرد اهداف فرهنگی بسیار اثرگذار بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره با اشاره به کیفیت‌بخشی در برنامه‌های مذهبی بخش شبانکاره اذعان داشت: فعالیت اداره تبلیغات اسلامی در شهر شبانکاره و روستاهای تابعه این بخش بسیار خوب بوده و در تمامی ایام مذهبی روستاییان همگام با شهر خود را برای برگزاری برنامه‌های متنوع با کیفیت‌های مطلوب آماده کرده‌اند.

نیک‌نژاد ادامه داد: حضور در مسابقات یکی از علائق جوانان و نوجوانان است و اداره تبلیغات اسلامی بخش شبانکاره در سال‌های اخیر سعی کرده از این امر برای جذب جوانان و مشارکت جوانان و نوجوانان در برنامه‌های مذهبی بهره جوید و در این زمینه موفق بوده‌ایم.

وی به برگزاری مسابقه راه روشن در بخش شبانکاره اشاره کرد و افزود: به همت نمایندگی تبلیغات اسلامی بخش شبانکاره مسابقه راه روشن با حضور 70 نفر از برادران و خواهران بخش شبانکاره برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره در ادامه با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های ایام ارتحال حضرت امام (ره) و همچنین برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد یادآور شد: بیش از 38 ویژه برنامه در نیمه اول خرداد در شبانکاره به منظور گرامیداشت ارتحال امام راحل و سوم خرداد برگزار خواهد شد.

وی گفت: از تمام مسئولان انتظار داریم همکاری لازم را در اجرای مطلوب برنامه‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول